Publicerat Juli 4, 200718 yr Tomten kom på besök i dag!.... å ja fick mina nya jaktkläder mm mm!... ;D ;D ;D
Publicerat Juli 4, 200718 yr Författare ÄÄ fy f..n va du köper grejer kul kul ;DMvh. du vet va vi sa!.. mest leksaker när man dör vinner!... ;D ;D ;D
Publicerat Juli 4, 200718 yr Författare Hur många personer var kläderna till sa du...? ;D Till mej!.. å till mej!.. å till mej!.. så vi tre får dela på ett Camo-blinds... ;D ;D
Publicerat Juli 4, 200718 yr Författare Vi har samma löv-camo.Det funkar riktigt bra. ;D.. Topp!.... då kan jag inte skylla på den iaf!... ;D ;D
Publicerat Juli 4, 200718 yr Tomten kom på besök i dag!.... å ja fick mina nya jaktkläder mm mm!... ;D ;D ;DPassar bra i Afrika. Hmmmmmm ;D
Publicerat Juli 4, 200718 yr Författare Passar bra i Afrika. Hmmmmmm ;D ;D.. den tanken slog mej lite när ja beställde!.. ;D ;D ;D
Publicerat Juli 5, 200718 yr Vi har stått mittemot Swed Team på Bosjökloster och jag har kikat lite på deras grejor och måste säga att det verkar vara bra kvalitet på dom.
Publicerat Juli 5, 200718 yr Författare Vi har stått mittemot Swed Team på Bosjökloster och jag har kikat lite på deras grejor och måste säga att det verkar vara bra kvalitet på dom. ja har lite grejor från dom tidigare!. å jag e iaf skit nöjd både me kvaliten å passform!.. sedan tycker ja dom e jävligt prisvärda!.. om man tittar på va man för för pengarna!... är rätt övertygad om att de kommer ta mej några år att slita ut dessa kläder!.. ;D ;D ;D
Publicerat Juli 5, 200718 yr Författare Beställde lövcammot idag! ;D Topp!... då kan vi snart ut å smyga hela gänget!.. ;D ;D ;D.... ... testade mitt i dag!.. med allt!.. mössa hanskar mask mm mm!.. *S*.. sååå ballt!... frun tog en bild å skickade till svågern!.. han trodde först hon köpt en ny ful växt!.. ;D ;D ;D ;D
Publicerat Juli 6, 200718 yr Jag har använt mitt ställ ganska mycket nu och det funkar bra måste jag säga.
Publicerat Juli 6, 200718 yr Skulle vela haft mitt i går... :'( Brorsan och morsan har ju redan sina, så dom gömmer sig lite lättare än mig! Lägger in en bild på bror.
Publicerat Juli 6, 200718 yr Författare Ser inte honom!! Det där klädstället måste funka suveränt.. ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Juli 6, 200718 yr Där sitter jag inte gömd!!!! Jag sitter ju bara på huk på en grusväg. Cammot funkar klockrent!
Publicerat Juli 6, 200718 yr Ser inte honom!! Det där klädstället måste funka suveränt.. ;D ;D Dom är riktigt bra. På den första bilden så finns brorsan någonstans, men jag kan inte hitta honom! Andra bilden är på morsan, hon har bara jackan på sig, men det hjälper mycket bara det!