Publicerat Juni 25, 200520 yr Tjenare, HerrBerg här. Jag hade faktiskt ingen koll på att detta forum existerade förrän idag. Tröttnade på troll och pekpinnar på annat håll och landade här i stället, vi får se hur pass jag trivs här då ;D Vem är jag då, rent jaktligt? [li]Jagar söder om Tierp, lite mer än vad som är nyttigt [/li][li]vapenskåpet är fullt så min respektive har fått ta jägarexamen ;D [/li][li]har en bayersk viltspårhund som jag gillar skarpt :-* [/li][li]är småbarnsfar, vilket kan störa jakten ibland :-[/li] I det stora hela är jag en munter figur som tycker att det skall vara KUL att jaga. MVH! /HerrBerg
Publicerat Juni 25, 200520 yr Välkommen Bengt. Här på jaktsidan har vi en god stämmning och högt till tak. Jag är övertygad att du kommer att trivas här. I och med att det strömmar till nya medlemmar kommer också inläggen och debatterna igång, så ordet är fritt Ps..har också en fru som tar över (Licensen) när vapengarderoben ska fyllas upp ;D
Publicerat Juni 26, 200520 yr Författare Välkommen!Känner igen ditt alias....Robsoft va? På Robsoft hette jag "nästan" HerrBerg vilket dock har varit mitt nick på AccurateReloading och vegan.nu (där jag tillbringar rätt mycket tid, alltför mycket, med att vrida en del förvirrade jaktmotståndare rätt i tillvaron). MVH! /HerrBerg
Publicerat Juni 27, 200520 yr fasen, det där med frun va inte så illa. Ska se vad jag måste köpa till henne för att få henne att skaffa en licens Oh, 6 nya drillingar i skåpet *drömma* BAW
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Hade ett sommarjobb för några år sen där det inte hände alltför mycket. Herr Berg och en till (Conibear?) räddade mig från tristessen. En ren fröjd att läsa på Vegan.nu's jaktforum
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Hej o välkommen... ! Nu var jag kanske lite dum som drog fram en så gammal tråd. Men HerrBerg blev medlem för över 3 år sen, så kanske liite sent.
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Nej då, han kan behöva påminnas om att han faktiskt har en användaridentitet här Då han inte skrivit ngt själv om det så kan jag meddela att han mulade en rätt ok galt i förra veckan tror jag det var.. rätt kul story faktiskt, måste försöka uppmärksamma honom på detta ställe så han får dra den. Mvh!
Publicerat Augusti 30, 200817 yr Nu var jag kanske lite dum som drog fram en så gammal tråd. Men HerrBerg blev medlem för över 3 år sen, så kanske liite sent. Hahaha.. Jooh, märkte de lite för sent då ja skrivit mitt välkomnande...
Publicerat September 6, 200817 yr Författare Tack för dessa välkomnanden, man börjar undra om det inte ligger en viss ironi i dem med tanke på att jag varit minst sagt anonym på detta forum det senaste halvåret :-) Här är vildsvinsstoryn som Hipshot svamlade om :-)
Publicerat September 7, 200817 yr välkommen lol jag har roligt att läsa på vegan.nu. dendär tarmvred är då så rolig btw vill jag säga. gratulerar till din fars eftersök på 70 talet på den krockskadade älgen =)