Publicerat Juli 12, 200719 yr nån som lirar bandy? och då menar jag självklart med is som underlag i snålblåst och -18 grader....... själv lirar jag i en liten klubb i djupaste småland......division 1 i år....några andra där ute bland jägarna?
Publicerat Juli 15, 200719 yr nån som lirar bandy? och då menar jag självklart med is som underlag i snålblåst och -18 grader.......själv lirar jag i en liten klubb i djupaste småland......division 1 i år....några andra där ute bland jägarna? Hej broder i djupaste Småland. Här är en annan som har emigrerat till Kalix och Norrbotten bara för att få uppleva vinter numera, men det var ju lite si och så med i vintras ett tag här också. Kom upp till Kalix så ska Du få göra det i -30 el. -15 och snöstorm om Du vill. Speltid 3*30 min brukar dom ha då. ;D ;D ;D
Publicerat Juli 16, 200719 yr jaa den tempen leker man inte med fyfan....har spelat i -26 som max höll på att dö...hehe då är de fint och få en stenhård hörna på fingertoppen ;D njaa vi de tillfällerna längtar jag efter att sitta och spana bock! haha men vafan blir att nöta bandy tills man blir 50+........hålla sig i trim vettja!
Publicerat Juli 16, 200719 yr jaa den tempen leker man inte med fyfan....har spelat i -26 som max höll på att dö...hehe då är de fint och få en stenhård hörna på fingertoppen ;D njaa vi de tillfällerna längtar jag efter att sitta och spana bock! hahamen vafan blir att nöta bandy tills man blir 50+........hålla sig i trim vettja! Hehe! ;D Har Du inte hört talats om den berömda bandyportföljen med termos laddad med något gött i och spetsad med något annat gött i. ;D Jag kan tänka mig att det var kallt. Kommer Du ihåg när VM gick i Vladivistock borta i Kamtjaktaka när det drog iväg neråt -30 och lite till. Bistert! ;D Det är nog behagligare att spana på bock än se på bandy i -30. ;D
Publicerat Juli 16, 200719 yr det är värre för dom som står på läktaren än oss ute på isen hehe..... ;D
Publicerat Juli 17, 200719 yr det är värre för dom som står på läktaren än oss ute på isen hehe..... ;D Jepp! ;D
Publicerat Juli 17, 200719 yr det är värre för dom som står på läktaren än oss ute på isen hehe..... ;D Hur många står på läktaren i -30 då ???
Publicerat Juli 17, 200719 yr materialarn,tränar,saftblandarna å han som försöker se vars bollen är :-*
Publicerat Juli 17, 200719 yr Dom får klä sig varmt då. Själv är vi en hockey-familj. Eller Marias familj är.
Publicerat Juli 17, 200719 yr ;D.. ja var bandy målvakt när ja var i tonåren!.. 13-17 år!.. spelade för Hammarby!.. ;D ;D mvh ThomasMamre!..
Publicerat Juli 17, 200719 yr Hur många står på läktaren i -30 då ??? Dom står som packade sillar för att hålla värmen. ;D
Publicerat Juli 17, 200719 yr -30 : Då gick vi i kortbyxor i Arvidsjaur ;D Tältat i -52 v ;D ;D Brrrrrr
Publicerat Juli 17, 200719 yr -30 : Då gick vi i kortbyxor i Arvidsjaur ;D Tältat i -52 v ;D ;D Brrrrrr Å Du ska alltid vara väst. ;D >
Publicerat Juli 17, 200719 yr -30 : Då gick vi i kortbyxor i Arvidsjaur ;D Tältat i -52 v ;D ;D Brrrrrr Håller med dig Roggman!!Vi tältade också i runt -50 men blev då hemskickade. Vi skulle nämligen på skid-march och det var tydligen inte tillåtet i den temperaturen. ;D
Publicerat Januari 7, 200917 yr Hur många står på läktaren i -30 då ??? Been there, done that... Flera gånger. Nuförtiden spelas inga matcher i sån kyla pga risken för skador på luftrören för spelarna. Forza Bollnäs GIF
Publicerat Januari 8, 200917 yr Klart man spelar bandy eller grabben gör de och jag följer med. Kör ismaskinen och skottar en gång i vecka också så de blir mycke tid på planen Grycksbo tillbaka till elitserien
Publicerat Maj 21, 200917 yr själv är jag från Edsbyn! alla som vet vad bandy är måste ju veta att Edsbyn vunnit 5 rak, tyvärr missade dom senast men men. nya tag nästa säsong! här i bygden andas man bandy man lever med bandyn!! de är underbart!
Publicerat Maj 21, 200917 yr själv är jag från Edsbyn! alla som vet vad bandy är måste ju veta att Edsbyn vunnit 5 rak, tyvärr missade dom senast men men. nya tag nästa säsong! här i bygden andas man bandy man lever med bandyn!! de är underbart! E ifrån arbrå men farsan e från byn så man håller på Byn sedan man såg sin första bandyMatch!! RED FARMERS Ja bommade bara en hemmamatch denna säsong Men alla sagor har sitt slut! Nya tag till hösten! synd på pärtan å hellmyrs bara! Bollnäs
Publicerat Maj 22, 200917 yr E ifrån arbrå men farsan e från byn så man håller på Byn sedan man såg sin första bandyMatch!!RED FARMERS Ja bommade bara en hemmamatch denna säsong Men alla sagor har sitt slut! Nya tag till hösten! synd på pärtan å hellmyrs bara! Bollnäs Härligt! red farmers är grymmaste klacken i bandy sverige! ja fy f#n för pärtan och hellmyrs! dom får gärna byta klubb för mig men att välja bollnäs som är våra värsta konkurrenter är fy skam! men som sagt nya tag nästa säsong. tror i kan bli lika vass i år faktiskt! om inte får vi ju fram dom yngre spalrna iaf!
Publicerat Maj 25, 200917 yr Härligt! red farmers är grymmaste klacken i bandy sverige! ja fy f#n för pärtan och hellmyrs! dom får gärna byta klubb för mig men att välja bollnäs som är våra värsta konkurrenter är fy skam! men som sagt nya tag nästa säsong. tror i kan bli lika vass i år faktiskt! om inte får vi ju fram dom yngre spalrna iaf! Farmers=Bäst i sverige Nästa år så har vi Simon Jansson å dom yngre får spela lite mer!