Publicerat Juli 12, 200718 yr Jeg mener å huske at det var noen i Sverige som solgte ferdig ammunition til 12,17*44r, men klarer ikke å finne noe om det på nettet. Er det noen som kan hjelpe meg?
Publicerat Juli 12, 200718 yr Jeg mener å huske at det var noen i Sverige som solgte ferdig ammunition til 12,17*44r, men klarer ikke å finne noe om det på nettet. Er det noen som kan hjelpe meg? Har Du provat på Robsoft ??? http://forum.robsoft.nu/index.php Lycka till!
Publicerat Juli 13, 200718 yr hässle holms ladd tjänst Jag har köpt av dom men inte en gång till. Fick bara halvladdade patroner och 200 gr. kulor fast det skulle vara 220 gr. Jonsson bad honom fara dit där pepparn växer. Akta Dig för honom så att Du inte blir blåst. Jag vet andra som har handlat en gång för mycket av honom. >
Publicerat Juli 14, 200718 yr Författare Ser ut som dette her ordner seg, diesett og alt er på vei. Men det kan ta sin tid før det kommer. Så var det bare det å få tak på svartkrutt, det er jo ikke lov lenger.