Publicerat Juli 12, 200718 yr Jo, jag heter egentligen Thomas och bor i Blåsmark strax utanför Piteå. Gillar det mesta inom jakt fast sätter nog älgjakt m löshund som nr1. Har för tillfället en laikavalp som jag tror och hoppas på...fast det har man ju gjort förr oxå : Ser väldigt mycket fram emot denna höst då den förra hösten blev lite förstörd pga att den hund jag hade tidigare (Caezar 3 år Östlaika) blev ihjälkörd precis innan jakten . Nåja...inget ont som inte har nåt gott med sej. Kanske får några härliga ståndskall i höst. Ha en skitjakt på er
Publicerat Juli 12, 200718 yr Hej och välkommen hit, kul med fler östlaikaägare, var kommer din valp ifrån?
Publicerat Juli 13, 200718 yr Författare Hej och välkommen hit, kul med fler östlaikaägare, var kommer din valp ifrån? Hej o tack för alla välkomnanden Valpen kommer från Skrockens i Älvdalen (Torbjörn) Hämta han i slutet av januari så han är snart 8 mån. Pappa:Vindelfjällens Jorbo Mamma:Orismalaikan Katja så det blir en intressant kombination. Verkar va gott gry i han
Publicerat Juli 13, 200718 yr Författare Välkommen!....Blåsmarkare?....Grannbyn dvs ;D, jag är från Hortlax. Välkommen, grannbyn me to Svensbyn mvh Kul med folk från bygden Jagar faktiskt både i Blåsmark o Svensbyn. Saknar mark i Hortlax än så länge