Publicerat Juni 25, 200520 yr Jaha vem är jag : Svår fåga men jag har har uttbildning inom metallbearbetning och haft egen firma som trimat och bygt motorer från grunden Sedan jag började jaga så har mit intese för vapen stigit till ohälsosama nivåere( åtminsåne för min ekonomi ???) Och jag har för avsikt att inom ett år ta ått mig även störe arbeten på vapen
Publicerat Juni 25, 200520 yr Författare Välkommen!!!En till som har hittat hit. Snöbollen har börjat rulla.. Tyvär :'( Men det ska nog bli bra här oxå ;D
Publicerat Oktober 29, 201015 yr Författare Hej alla Är nu tillbaks på forumet efter en alderles förlång frånvaro Har haft alderles för mycket att göra med nya jobet + att jag varit iväg tvågånger i frakrike på akutjob Desutom har jag varit uttan internetuppkopling sedan april Så nu komer ni få stå utt med min dåliga stavning och att jag vänder på ord åtminstone dom närmaste månaderna Men det är ju inte mit problem Mvh Anders Hj
Publicerat Oktober 29, 201015 yr Hej alla Är nu tillbaks på forumet efter en alderles förlång frånvaro Har haft alderles för mycket att göra med nya jobet + att jag varit iväg tvågånger i frakrike på akutjob Desutom har jag varit uttan internetuppkopling sedan april Så nu komer ni få stå utt med min dåliga stavning och att jag vänder på ord åtminstone dom närmaste månaderna Men det är ju inte mit problem Mvh Anders Hj Hur överlever man utan internet Kul att ha dig tillbaka //
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Välkommen tebax! Inte så noga med stavningen så länge vi begriper vad du menar och det gör vi än så länge.