Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kolvämne???

Featured Replies

Publicerat

Hejsan!

Har nu pratat med en kille jag känner som har pysslat en del med att göra kolvar åt lite vapensmeder.

Han ska göra en stock åt mig till min M55 för att jag ska kunna komma igång med min trippel. Jag får den för under ½ priset av en "vanlig" smed och resultaten han gjort innan är underbara att skåda!

Men så sa han igår att jag får fixa kolvämnet som jag vill ha. Tänkte då att jag beställer från USA då dom har Claro Valnöt vilket jag vill ha.

Men då kommer ju nästa fråga upp i skallen. Är det tull, moms och sådant på vanliga träplankor som forslas in i landet?

Inte så kul om tullen tar paketet och sedan får man en fet räkning och "vips" så hade man lika gärna kunnat köpa ett skapligt ämne i Sverige för pengarna.

Vill också passa på att fråga om någon vet om någon internet sida där det säljs clarovalnöt?

Henrik, du har gett mig ett antal trevliga sidor förut!

MVH/Jocke som änteligen börjar att komma igång med sin trippel, det enda som saknas är en M65 som ska pipas om......

Publicerat

Ja, det är det väl säkert. Precis som på kikarsikten m. m. som Du impoterar från USA. Konstigt vore det annars.