Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jag fick tips om en insändare i Norra Skåne

Featured Replies

Publicerat

om alla skulle använda kondom skulle vi slippa folk med sjukdommar som i sin tur föder en sådan där sak :D

Publicerat

Ja vad säger man :-[ Den personen äger nog mycket skog som han känner att han inte kan röra sig fritt i ::) tycker de ska vara glada åt den allemansrätt vi har i det här landet, vilket är verkligen få som har i världen.

PARASIT >:(

Tryggare jakt utan parasiter, vill han se rådjur är det bara ta bilen det ligger lite överallt efter vägarna tyvärr, utskrämda knappast av en minoritet utan av de 8 900 000 som stojar runt och slänger sitt skräp överallt.

Snart ska vi ta bort bilarna, alfabetet och sifferhelvetet återgå till stenåldern och avskaffa allt, nejdu fega insändare som inte vågar skriva sitt namn, klipp dig och skaffa dig ett jobb sen kan du kliva ur sagoboken och fundera på om du har något att göra på andras egendom egentligen.

Publicerat

Vad ska man säga om såna där insändare? Men såna där insändare får man dras med, kolla bara på Pasagen i deras debat där det diskuteras jakt så är det folk som är verkliga jakt hatare som anser att jakten skall förbjudas och vi skjuter på allt som rör på sig att vi inte kan se skilnaden på en älg eller hund osv.

När det gäller att de menar att vi stoppar folk från att vara i skogen är rent nonsens. Är så himla trött på alla som skriver dessa insändare.

Publicerat

ähh..inte ens värt att kommentera 8)

Publicerat
ähh..inte ens värt att kommentera 8)

Så tänkte jag också först men man kan ju inte låta en sån gå hem utan att få ett sanningens ord, han får skrämmande nog säkert hurra rop på någon annan sajt och tror han har hela världen med sig för ingen sa något annat.

• 2 weeks later...
Publicerat

precis telgetok.. inte ens värt :D

Publicerat
om alla skulle använda kondom skulle vi slippa folk med sjukdommar som i sin tur föder en sådan där sak :D

;D ;D ;D ;D

Publicerat

Telgetok.......

Insändaren har ju alldeles rätt.

Jag tar bilen till skogen, släpper hunden, tar fram stolen och sätter mig och väntar.

Inte förbränner jag några kalorier heller.

Men ROLIGT har jag på mina övningar. Dessutom på egna marker, ej ''människors och djurens'' mark.

Jag har lagfarten.

MEN, roligt, det får man ju inte ha som jägare,

vi kanske ska formulera om våra beskrivningar på övningarna i skogen.

Du först........

• 3 months later...
Publicerat

Han är mer än välkommen att följa med på ripjakt till vintern. Med lite tur kan jag knäcka honom så att han får en hjärtinfarkt de 2,5 mil lössnö och klätterövningar jag brukar ha under en dag.

Publicerat

He he vilken j...a påse.

Mvh.