Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Behöver en ny stock till min Sako75

Featured Replies

Publicerat

Tjahapp,

stocken till min 9,3:a är att betrakta som död. Den har en spricka i kolvhalsen sedan tidigare som limmats, en ny sedan ett halvår tillbaka som också limmats, och i glipan mellan dessa båda sprack det idag ut en flisa på 5x5x20 mm (!!!!). Nu ids jag inte göra något mer åt den och jag vill inte reparera en kolvhals som haft tre seriösa skador.

Så hur gör jag nu. Är det någon som har en kolv på hyllan man inte behöver, finns det någon handlare som är bättre än andra... Vad skulle ni göra?

MVH!

/HerrBerg

Publicerat
Tjahapp,

stocken till min 9,3:a är att betrakta som död. Den har en spricka i kolvhalsen sedan tidigare som limmats, en ny sedan ett halvår tillbaka som också limmats, och i glipan mellan dessa båda sprack det idag ut en flisa på 5x5x20 mm (!!!!). Nu ids jag inte göra något mer åt den och jag vill inte reparera en kolvhals som haft tre seriösa skador.

Så hur gör jag nu. Är det någon som har en kolv på hyllan man inte behöver, finns det någon handlare som är bättre än andra... Vad skulle ni göra?

MVH!

/HerrBerg

Jag skulle kunna åka in till Fritid & Vildmarksliv i Piteå på måndag och se om dom kan tänkas ha en stock liggandes....om du vill alltså.

/Fredde

Publicerat
Vad skulle ni göra?

MVH!

/HerrBerg

Byta bössa ;) :-*

/Micke

Publicerat
  • Författare
Jag skulle kunna åka in till Fritid & Vildmarksliv i Piteå på måndag och se om dom kan tänkas ha en stock liggandes....om du vill alltså.

Tack! Men jag tart och ringer runt till samtliga Sveriges vapenaffärer i morgon för att kolla läget, vem som på bästa sätt kan lösa mitt problem. Om Fritid & vildmarksliv har något på hyllan kanske jag ber dig, på mina bara knän naturligtvis, att kolla om den ser fin ut.  :-*

Publicerat

Min tanke var visst även din tanke  ;D  ;D

Publicerat
Om Fritid & vildmarksliv har något på hyllan kanske jag ber dig, på mina bara knän naturligtvis, att kolla om den ser fin ut.  :-*

Det är bara att höra av sig :-*...Don´t worry, be happy ;D :-* ;)