Publicerat Juli 15, 200718 yr undrar om någon vet om Erätukku i borlänge är något att se?????? Finns ju numera i Haparanda också, och det är väl rätt så intressant att gå in där. Sortimentet kunde väl vara lite större.
Publicerat Juli 15, 200718 yr Det är ett ganska tunt sortiment, dock en jätte fin butik med massor med trevliga anställda.
Publicerat Juli 15, 200718 yr En lågpris jakt kedja med mestadels kläder och lite kikarsikten mm. Du borde ha sett deras annonser i någon jakttidning. Kör helsidsannonser i nästan alla tidningar.
Publicerat Juli 15, 200718 yr det är en bra äffar jag köpte mitt jaktställ där och jag är skit nöjd på dom kängorna jag har är det 3 års vatten garanti
Publicerat Juli 15, 200718 yr tror inte att dom gör det nu iallfal dom gorde inte det när jag köpte mitt jaktställ då var det bara jakt tillbehör utom vapen
Publicerat Juli 15, 200718 yr Köpte en ryggsäck av denna kedja uppe i happis är nöjd med den, mycket bra pris.
Publicerat Juli 15, 200718 yr säljer dom vapen ??? Dom har nog aldrig gjort det vad jag vet. Bara jakttillbehör vad jag vet.
Publicerat Juli 15, 200718 yr Har själv köpt deras jaktställ. Bra ställ förutom stora storlekar. Sikten ska tydligen vara dynga.
Publicerat Juli 15, 200718 yr jag tycker att dom har lagom stora storlekar passar mig iallafal såajag är nöjd förutom kängorna blir lite fuktig om tårna efter ett tag i blötan iskogen
Publicerat Juli 16, 200718 yr Är det någon som vet om dom har öppet i borlänge imorgon. Isåfall vilka tider?
Publicerat Juli 16, 200718 yr Är det någon som vet om dom har öppet i borlänge imorgon.Isåfall vilka tider? Se längst ned på länken! http://www.eratukku.net/
Publicerat Juli 16, 200718 yr jag tycker att dom har lagom stora storlekar passar mig iallafal såajag är nöjd förutom kängorna blir lite fuktig om tårna efter ett tag i blötan iskogenSjälv bestälde jag XL då det är vad jag till 99,99% passar i.När jag fick hem kläderna så fick det plats ungefär två av mig i kläderna. Tillbehörspaketet passade däremot. :-
Publicerat Juli 17, 200718 yr Ja, sortimentet är väl inte det bästa men dom har lite av varje. Kvaliteten skiljer sig lite också mellan sakerna. Kan tänka mig att deras vapenskåp är skapliga. Kikarsiktena suger tydligen och avståndsmätaren ska tydligen funka.