Publicerat Juni 25, 200520 yr Hej hej!!! Alla nya och gamla vänner!!! Jag håller till i de sydöstra delarna av av landet, har garderoben full nu av diverse HPD:s. Är sambo med en trevlig tös som väntar vårat förstfödda barn, till råga på allt är det planerat nedfall den 14 augusti.....Som jag brukar försvara det hela med när folk frågar hur fasen jag kunde planera ett barn så nära bockjakten??? Jag var full.....skämt åsido. Det var inte alls planerat för preventivmedlet klickade fullständigt. Men jag ser fram mot att få en ny lekkamrat i min egen ålder. ;D Är utbildad sjöingenjör (fartygsmaskinist) samt lastbilschaffis. Har en drevertik (Fanny) som jagar mycket bra, dock börjar den komma upp i åldern nu så det är dags att börja tänka på efterträdaren. Det var lite snabbt om mig.
Publicerat December 22, 200520 yr 14 aug, perfekt! Ta med bebisen från bb och ut på bockpasset! Det ska börjas i tid..... ;D ;D ;D
Publicerat Januari 23, 200620 yr Författare Twinn älskar Mauser straight-pull. Detta är hans största last. Ett tacken på att du känner mig väl Anders_S!!!! Grr.....
Publicerat Januari 23, 200620 yr Författare Ah, jag kommer inte åt hotmailen via jobbet men du ska få svaret på det du skrivit under dagens gång!