Publicerat Juli 16, 200718 yr Hallå där! Vilka lagar och förordningar är det som gäller när man talar om hägn? Får det vara hur stort som helst? Antal djur per hk osv. Inavel? Kan man ha olika slags djur om det är ett stort hägn? Hur mycket kostar djur? Om man har ett större hägn bör ju stödutfodring minska? Det är gris, dov och kron jag tänker på. Detta var något som jag kom och tänka på idag på jobbet.
Publicerat Juli 17, 200718 yr Hallå där!Vilka lagar och förordningar är det som gäller när man talar om hägn? Får det vara hur stort som helst? Antal djur per hk osv. Inavel? Kan man ha olika slags djur om det är ett stort hägn? Hur mycket kostar djur? Om man har ett större hägn bör ju stödutfodring minska? Det är gris, dov och kron jag tänker på. Detta var något som jag kom och tänka på idag på jobbet. Prata med länsstyrelsen på Din ort el. jordbruksverket http://www.jordbruksverket.se/informationo...y=vilth%C3%A4gn .