Publicerat Juli 17, 200719 yr Köpte nya kängor idag. Ett par alpina trapper blev det. Verkar kanon. Och mina fötter bara älskar dom. Dom har fått bra kritik också. Mor köpte ett par likadana.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Författare Nu har kängorna fått sig ett par rejäla omgångar. Ett par mil och några myrmarker har dom fått på sig att visa mig vad dom går för. Än så länge kan jag säga att jag är MYCKET nöjd. Dom håller fullkomligt tätt mot väta och andas mycket bra. Passformen är jättebra. Redan från början faktiskt och nu sitter dom som gjutna runt mina fötter.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Provade ett par alpina men tyckte de kändes lite trång. Köpte mig ett par Viking Hunter kängor istället. Snacka om rymliga dojor o då kan ja säga att jag alltid haft ngt trånga skor då inget passar. I dessa fick ja tom lägga i en medföljande filtsula för att få till passformen. Ngr mil i skog o på myr ble de i helgen. MKT nöjd hittills
Publicerat Oktober 11, 200718 yr Nu har kängorna fått sig ett par rejäla omgångar.Ett par mil och några myrmarker har dom fått på sig att visa mig vad dom går för. Än så länge kan jag säga att jag är MYCKET nöjd. Dom håller fullkomligt tätt mot väta och andas mycket bra. Passformen är jättebra. Redan från början faktiskt och nu sitter dom som gjutna runt mina fötter. Håller de fortfarande?
Publicerat Oktober 11, 200718 yr Författare Inga problem alls. Smörjer dom omsorgsfullt och ofta med meindl membran-smörja. Inte en tillstymmelse till fukt i kängorna. Och dom är om möjligt ännu skönare nu. Jag gillar dom verkligen.