Publicerat Juni 25, 200520 yr Till alla er som önskat mig välkommen hit vill jag säga tack och till er som precis som jag är roookies här på jaktsidan, välkommna hit. /rogge
Publicerat Juni 27, 200520 yr Till alla er som önskat mig välkommen hit vill jag säga tackoch till er som precis som jag är roookies här på jaktsidan, välkommna hit. /rogge He, he.....en olycka kommer sällan ensam ;D
Publicerat Juni 27, 200520 yr Författare Till alla er som önskat mig välkommen hit vill jag säga tack och till er som precis som jag är roookies här på jaktsidan, välkommna hit. /rogge He, he.....en olycka kommer sällan ensam ;D Se där, då kan vi sitta på en pinne och kraxa ihop.
Publicerat Juni 27, 200520 yr He, he.....en olycka kommer sällan ensam ;D Näää, uppenbarligen inte... : Borde du inte presentera dig själv i Medlemskolumnen, så att A; oskyldiga varnas, och B; vi kan gorma på dig utan att kissa på Roggies parad?