Publicerat Juli 21, 200718 yr Hittade denna test i Jakt & jägare. Själv anv. Sweet 7,62 som jag tycker är bra. http://www.jaktojagare.se/
Publicerat Juli 21, 200718 yr Verkar ju vara en kanonprodukt för tex choker mm. Och att man är lite snällare mot miljön är ju ett klart plus. Men vad gäller koppar-solventen så verkar ju Sweet 7,62 vara bättre.
Publicerat Juli 21, 200718 yr Alla miljövänliga produkter verkar vara skit... Kolla bara på hus målarfärgerna !! Fan dom möglar en efter en.. husen alltså 8) Säj mej en miljövänlig produkt som funkar.... Själv önskar jag visst att det var så naturligtvis Grubbe tvättsåpa kanske då i alla fall ;D Ni vet lilltjejen på ön i reklamen !!! 8)
Publicerat Juli 21, 200718 yr Ja. Oftast är det ju så att de mest lösande medlen mm också är de farligaste för miljön. Men vissa produkter funkar ju. Och har man inte allt för bråttom så kan man ju få lika bra resultat med många miljövänliga produkter som med dom farligare.
Publicerat Juli 21, 200718 yr Ja. Oftast är det ju så att de mest lösande medlen mm också är de farligaste för miljön.Men vissa produkter funkar ju. Och har man inte allt för bråttom så kan man ju få lika bra resultat med många miljövänliga produkter som med dom farligare. Nämn ett bra alternativ bland de miljövänliga ??? Jag kan två tror jag..toapapper som inte är blekt,så också melitta filtrer som i alla fall vi köper bruna.. tror mest detta har med priset att göra faktist ;D Till och med färdigblandad miljöbensin till våra leksaker som motorsågar,åkgräsklippare,utombordare mm. har ju visat sej (har hört !!) sabbar motorkolvar på löpande band > Hade visst med smörjningen att göra tror jag 8)
Publicerat Juli 21, 200718 yr Är inte förpackningen märkt med minst 3 döskallar, så är innehållet förmodligen bara placebo ;D
Publicerat September 3, 200718 yr Nämn ett bra alternativ bland de miljövänliga ???Jag kan två tror jag..toapapper som inte är blekt,så också melitta filtrer som i alla fall vi köper bruna.. tror mest detta har med priset att göra faktist ;D Till och med färdigblandad miljöbensin till våra leksaker som motorsågar,åkgräsklippare,utombordare mm. har ju visat sej (har hört !!) sabbar motorkolvar på löpande band > Hade visst med smörjningen att göra tror jag 8) Själv köper jag inte ens melittafilterna som är miljövänligt oblekta. Jag tycker att kaffet smakar konstigt med dom filtren.
Publicerat September 4, 200718 yr Säj mej en miljövänlig produkt som funkar.... Barnes tsx.... Fredrik