Publicerat Juli 22, 200719 yr Skrämde jag en kompis med :D :D Hon trodde att det var ett spöke i idet : ;D
Publicerat Juli 22, 200719 yr Inte jag i vart fall då man är en nolla på datorer.. Förundras mest varje dag hur jag lyckas meddela mina ord skrivna på skrivbordet till er ??? ??? Att man sen får svar också övergår mitt förstånd ;D
Publicerat Juli 22, 200719 yr Författare :o En grizzy i skogen.... Fast jag är rätt ny på sådant där, så det blir ju inte superbra, men det kommer väl... Kul är det i alla fall ;D
Publicerat Juli 22, 200719 yr :o En grizzy i skogen.... Fast jag är rätt ny på sådant där, så det blir ju inte superbra, men det kommer väl... Kul är det i alla fall ;D Nice! Var hittar Du grizzly i skogen förutom i Canada, Alaska & USA ??? ;D
Publicerat Juli 22, 200719 yr Författare Man kan pirata ner det om man inte vill köpa det, men gimp är uppbyggt på ganska lika vis och är gratis att ladda hem
Publicerat September 2, 200719 yr Själv håller jag på rätt mycket med Paintshop pro. Inte för att jag tror att det är bättre än photoshop men det var det programmet jag lärde mig först och nu orkar jag inte lära om. ;D
Publicerat September 4, 200719 yr Coola bilder Kan man ladda ner photoshop nånstans ? http://www.deviantart.com/ Där har du det mesta!
Publicerat Januari 11, 200818 yr Photoshop är ett kul program, men det tar lite tid att lära sig vad allt betyder och vad man ska använda det till... :- Jag gjorde en liten kul grej för ett tag sen, och använde mig av två bilder. Den ena bilden har jag inte tagit själv så jag ska fråga fotografen om jag får lägga upp den här. Du har gjort kulgrejer med bilderna, Jämta! Har du provat att förstora bilderna enormt mycket i ps och använda små "verktyg" i kloning, brush eler vad du nu använder? Då kan du få mindre skarpa kanter. Bilden här nedan har jag tagit bort sladden som gick tvärs över bilden från lampan och upp till höger (lämnade den nedre för jag tyckte inte den störde så mycket). Hur mycket syns det? Det blir ju inte det samma när man skär/klipper ut något, men det kanske funkar? Jag har faktisk inte provat själv, men tänkte att det borde ju funka..? Eller?
Publicerat Januari 23, 200818 yr ja med viss redigering i phs : så ser det ut så här där jag bor . ;D ;D