Publicerat Juli 24, 200719 yr Är det nån som har koll på gps i telefon.Jag har en Nokia N73 som jag funderar på att utrusta med extern gps.Hur funkar den?kan man lägga in rutter på den tex till pass osv eller är jag ute och cyklar?
Publicerat Juli 24, 200719 yr Det ska nog gå på den tror jag. Jag är inte helt säker men den är såpass modern så det vore nog konstigt tycker jag.
Publicerat Augusti 22, 200719 yr ;D.. så nu har Mamre choppat loss igen!... beställde i går en Garmin GPSmap 60CSx.. http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pageid=1273 när ja var på eftersöket i söndax!. så kom vi in på marker som för mej var nya!.. och de var väldigt tätt å skogen!.. så att hitta ut var inte så lätt å de blev inte lättare att de var kolsvart ute heller!... ;D mvh
Publicerat Augusti 22, 200719 yr ;D.. så nu har Mamre choppat loss igen!... beställde i går en Garmin GPSmap 60CSx.. http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pageid=1273när ja var på eftersöket i söndax!. så kom vi in på marker som för mej var nya!.. och de var väldigt tätt å skogen!.. så att hitta ut var inte så lätt å de blev inte lättare att de var kolsvart ute heller!... ;D mvh Prylgubbe! ;D Lycka till med Din nya leksak! ;D Jag har inte hört något från Dina polare ännu ang. paketet.
Publicerat Augusti 22, 200719 yr Prylgubbe! ;D Lycka till med Din nya leksak! ;D Jag har inte hört något från Dina polare ännu ang. paketet. Tack du!... alltid kul me nya leksaker!.... du har väll hört om tävligen mest leksaker när han dör vinner!.. ;D.. å ja ligger skit bra till i den tävlingen!.. ;D ;D ang paketet!. så nej!... ska ringa å tjata på dom!.. ja får väll åka upp sj snart om inte annat!.. ;D Mvh..
Publicerat Augusti 22, 200719 yr Tack du!... alltid kul me nya leksaker!.... du har väll hört om tävligen mest leksaker när han dör vinner!.. ;D.. å ja ligger skit bra till i den tävlingen!.. ;D ;D ang paketet!. så nej!... ska ringa å tjata på dom!.. ja får väll åka upp sj snart om inte annat!.. ;D Mvh.. Jepp! Jag har själv beställt mig en ny jaktradio från den här säsongen. Lafaytte 4+ 31 MHz.
Publicerat Augusti 22, 200719 yr Ähh snål jopar ;D Jag var och köpte en Nuvi200 till bilen och en Map60CSx för skogen samt slängde in fridluftskartan pro i båda, sen väntar jag att min nya hunpejl swepoint vibra snart ska dyka upp i brevlådan så även jag ligger nog hyffsat till i prylligan Fast jag har glädjen att pengarna till detta kommer från nätpoker ;D
Publicerat Augusti 22, 200719 yr Ähh snål jopar ;DJag var och köpte en Nuvi200 till bilen och en Map60CSx för skogen samt slängde in fridluftskartan pro i båda, sen väntar jag att min nya hunpejl swepoint vibra snart ska dyka upp i brevlådan så även jag ligger nog hyffsat till i prylligan Fast jag har glädjen att pengarna till detta kommer från nätpoker ;D En till prylgubbe! ;D
Publicerat Augusti 22, 200719 yr Hoppas ni köpte friluftskartan pro på CD och inte på micro SD så ni kan ha nytta av den även på datorn! MvH
Publicerat Augusti 22, 200719 yr Ähh snål jopar ;DJag var och köpte en Nuvi200 till bilen och en Map60CSx för skogen samt slängde in fridluftskartan pro i båda, sen väntar jag att min nya hunpejl swepoint vibra snart ska dyka upp i brevlådan så även jag ligger nog hyffsat till i prylligan Fast jag har glädjen att pengarna till detta kommer från nätpoker ;D hadde redan de andra innan!.. ;D ;D... ;).... Hoppas ni köpte friluftskartan pro på CD och inte på micro SD så ni kan ha nytta av den även på datorn!MvH så klart ja tog pro på cd!... ;D ;D mvh
Publicerat Augusti 23, 200719 yr Här är en ny GPS som jag inte har sett förut. Är det någon annan som har provat/äger en sådan? Fungerar den tillfredställande isf? http://www.petlink.se/?lang=se
Publicerat Augusti 23, 200719 yr Hoppas ni köpte friluftskartan pro på CD och inte på micro SD så ni kan ha nytta av den även på datorn! ...om man har kortläsare på datorn då?
Publicerat Augusti 23, 200719 yr Hjälper inte skrev följande i en annan tråd! VarningTrodde allt var ok med mina nya prylar, köpte även friluftskartan pro. Köpte den nedladdad på ett micro SD vilket jag tycket var praktiskt. Satt i går kväll och försökte ladda upp kartan till kartprogrammet som följer med GPS:en. Fick inte detta att funka så jag ringde supporten på Garmin och de svarar att det går inte att ladda upp kartan från SD är enbart tänkt att användas i GPS:en. Trots att det var två hundra kronor dyrare går man miste om de fördelar det finns. Man kan ändra t.ex. i Waypoints, lägga till nya, använda kartan för att skriva ut osv osv. Dessutom kan man använda pro på två GPS vilket inte heller är möjligt när man köpt den nedladdad på SD. Så köp den på CD och ett större SD om ni ska köpa. Tycker det är rent bedrägeri att sälja på detta viset och jag har inte kunnat hitta någon information att det är så här korkat.
Publicerat September 5, 200718 yr Jag brukar köpa något enstka ex. då och då av Jakt & Jägare och hittade något nytt och intressant i senaste nummret. Är det någon annan än jag som har sett och intresserat sig för den kommande jaktradion, mobilen och GPS:en i ett ??? Själv tycker jag att det låter intressant och väntar på fortsättningen och presentationen av denna kombinerade produkt. Länk till hemsidan. www.nmt.net
Publicerat April 1, 200818 yr Ja då var det klart, bokat en Garmin Colorado 300 Hämtar den i morgon, känns fint! Då har man hela sommaren på sig att lära sig alla finnesser så man lär bli farlig i skogen till höst