Publicerat Juni 26, 200520 yr Om det tvista de lärde. I alla fall påstår han sig bo och leva sitt liv i Sundets Pärla - Helsingborg. Jobbar (fast det vete katten) i Lund Jagar i Hässleholm Skjuter överallt där han får chansen
Publicerat Juni 26, 200520 yr Om det tvista de lärde.I alla fall påstår han sig bo och leva sitt liv i Sundets Pärla - Helsingborg. Jobbar (fast det vete katten) i Lund Jagar i Hässleholm Skjuter överallt där han får chansen Hej du, kul att du hittade hit du med. Blir inte Helsingborg för mig i år tyvärr, Majoriteten därhemma, läs lilla frun, tyckte att vi ska åka till värmland.
Publicerat Juni 26, 200520 yr Hej du, kul att du hittade hit du med.Blir inte Helsingborg för mig i år tyvärr, Majoriteten därhemma, läs lilla frun, tyckte att vi ska åka till värmland. Trist, hade varit kul att träffa dig någon gång, men det kommer ju fler år. Var det vädret i fjol som avskräckte så kan jag meddela att det ser bättre ut i år. Sen är väl inte värmland fel heller
Publicerat Juni 26, 200520 yr Hej och välkommen, det är kul att man skänner igen fler och fler från Robsoft.
Publicerat Juni 27, 200520 yr 1 mil norr om, Vankiva - nej inte på Vankiva gård utan en annan mark. Sväng in vägen mot Farstorp, efter 2 km.
Publicerat Juni 27, 200520 yr Som sagt, kul att se att de blir fler och fler bekanta ansikten från Robsoft! Varmt välkommen!
Publicerat Juni 27, 200520 yr Fler skåningar och dessutom en från helsingborg, tycker det ser dåligt ut för norrläningarna nu välkommen!