Publicerat Juli 27, 200719 yr det finns ju en o annan grytjägare här så denna filmen kanske kan vara av intresse så här inför jakt säsongen.... besök gärna filmens hemsida http://dirtdog.se för att se trailern.... _________________
Publicerat Juli 27, 200719 yr såg mycket lovande ut och längtan till 1 aug den är inte liten.har några egna små filmsekvenser som jag tittar på när abstinensen blir för stor. Mvh P
Publicerat Juli 28, 200719 yr Författare filmen blir mellan 45 - 60 min och det är räv med .... tyvärr så saknar vi just nu bra bilder på sprängd räv så det är en sak som vi ska försöka kompletera i höst....
Publicerat Juli 28, 200719 yr Ser mycket lovande ut, hoppas att ni får med lite rävsprängning. Ska ni ha musik med på filmen eller är det bara på trailern? Personligen så tycker jag att hundskall och 22-pjoffar är musik nog. Mvh Janne
Publicerat Juli 28, 200719 yr Såg ju intressant ut och den verkade vara bra också. Kul att se något nytt om någon annan jaktform.
Publicerat Juli 29, 200719 yr Författare Ser mycket lovande ut, hoppas att ni får med lite rävsprängning.Ska ni ha musik med på filmen eller är det bara på trailern? Personligen så tycker jag att hundskall och 22-pjoffar är musik nog. Mvh Janne hej janne ! vi håller med du..... man ska inte störa den sköna sången av hundar, grytdjur och 22á! - dessutom kan man ju missa några sköna kommentarer från Sven på bredaste värmlänskan så musik det blir det möjligtvis som intro och utro, alltså inte under själva filmen. M´VH/ Kim