Publicerat Juli 27, 200718 yr Undrar om det är någon mer som åker lite landsvägshoj när tillfälle ges, och vilka cyklar ni har. Denna sommar har ju inte varit direkt MC vänlig än så länge. Tror jag hunnit med 100mil på hojen >. Har i alla fall en Yamaha FZ1 -SA själv (vilken skräll att jag har en Yamaha va ). Och även om det finns några sjöbjörnar, och vad för sorts båtar ni avnjuter sjölivet med. Har ju inte varit någon båt sommar än heller. Men några sköna dagar har jag hunnit med. Själv har jag en lite DC (24fot) med midcabin. Så man får med familjen. Samt en liten linder för fiske turerna.
Publicerat Juli 27, 200718 yr Är gammal racare själv med i första hand Blackbirds historiskt (hann med 3 st) Idag är man stadgad och jagar mest kor på en Honda Transalp offroad årsmodell 98 ;D Kört 23 mil iår..95% grusväg och offroad. MVH
Publicerat Juli 27, 200718 yr Jag har en EU-moppe av okänt kinesiskt märke..går som hin håle själv,räknas detta ??? ;D Kan säja att den är jaktrelaterad i vart fall då jag brukar motionera stövaren med denna
Publicerat September 6, 200718 yr Undrar om det är någon mer som åker lite landsvägshoj när tillfälle ges, och vilka cyklar ni har. Denna sommar har ju inte varit direkt MC vänlig än så länge. Tror jag hunnit med 100mil på hojen >. Har i alla fall en Yamaha FZ1 -SA själv (vilken skräll att jag har en Yamaha va ). Och även om det finns några sjöbjörnar, och vad för sorts båtar ni avnjuter sjölivet med. Har ju inte varit någon båt sommar än heller. Men några sköna dagar har jag hunnit med. Själv har jag en lite DC (24fot) med midcabin. Så man får med familjen. Samt en liten linder för fiske turerna. Har en Suzuki TL1000S som jag brummar runt på men i år har det inte brummat så mycket. :-[
Publicerat Januari 15, 200818 yr Den här åker jag ut till holmarna på hösten när det ska jagas, blir en del svängar även när det är fint väder.
Publicerat Mars 4, 200818 yr Mellan mckortet på ingång. så även en fin ducati monster 620 som är lite hottad, bilder kommer;)
Publicerat April 14, 200818 yr Både MC och Båtar har jag haft massor av Susuki RG125 Yamaha xj650 kavasaki GPZ900 sen blev det båtar han väl med 3st och 2 sm guld trevlig känsla att åka över 90knop på sjön. sen blev det åter fall på hoj Yamaha R1-98 och en 00a får se nu finns det på åkerit en Smiler 380 eka och en kina moppe på 125cc . jo första tävlings båten finns kvar på vinden ochså kanske ska testas till sommaren om man får plats i den. / Kent
Publicerat April 15, 200818 yr Mekar '71 Järsporrebobber Och i helgen skaffade jag en åkhoj också, en 02:a Softail standard /Micke