Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MC/båt

Featured Replies

Publicerat

Undrar om det är någon mer som åker lite landsvägshoj när tillfälle ges, och vilka cyklar ni har.

Denna sommar har ju inte varit direkt MC vänlig än så länge.

Tror jag hunnit med 100mil på hojen >:(.

Har i alla fall en Yamaha FZ1 -SA själv (vilken skräll att jag har en Yamaha va ;)).

Och även om det finns några sjöbjörnar, och vad för sorts båtar ni avnjuter sjölivet med.

Har ju inte varit någon båt sommar än heller. Men några sköna dagar har jag hunnit med.

Själv har jag en lite DC (24fot) med midcabin. Så man får med familjen. Samt en liten linder för fiske turerna.

Publicerat

Är gammal racare själv med i första hand Blackbirds historiskt (hann med 3 st) Idag är man stadgad och jagar mest kor på en Honda Transalp offroad årsmodell 98 ;D Kört 23 mil iår..95% grusväg och offroad.

MVH

Publicerat

Om jag hadde råd skulle jag nog ta MC kortet och skaffa en HD

Publicerat

Jag har en EU-moppe av okänt kinesiskt märke..går som hin håle själv,räknas detta ??? ;D

Kan säja att den är jaktrelaterad i vart fall då jag brukar motionera stövaren med denna :D

• 1 month later...
Publicerat
Undrar om det är någon mer som åker lite landsvägshoj när tillfälle ges, och vilka cyklar ni har.

Denna sommar har ju inte varit direkt MC vänlig än så länge.

Tror jag hunnit med 100mil på hojen >:(.

Har i alla fall en Yamaha FZ1 -SA själv (vilken skräll att jag har en Yamaha va ;)).

Och även om det finns några sjöbjörnar, och vad för sorts båtar ni avnjuter sjölivet med.

Har ju inte varit någon båt sommar än heller. Men några sköna dagar har jag hunnit med.

Själv har jag en lite DC (24fot) med midcabin. Så man får med familjen. Samt en liten linder för fiske turerna.

Har en Suzuki TL1000S som jag brummar runt på men i år har det inte brummat så mycket.  :-[
  • 3 months later...
Publicerat

Har en Honda VTR 1000 Firestorm -98

• 3 weeks later...
Publicerat

R1 -07 åker jag o harvar på.. 8)

Publicerat

Den här åker jag ut till holmarna på hösten när det ska jagas, blir en del svängar även när det är fint väder.

Publicerat
R1 -07 åker jag o harvar på.. 8)
Läcker maskin!! 8)
  • 1 month later...
Publicerat

Mellan mckortet på ingång. så även en fin ducati monster 620 som är lite hottad, bilder kommer;)

• 1 month later...
Publicerat

Både MC och Båtar har jag haft massor av Susuki RG125 Yamaha xj650 kavasaki GPZ900 sen blev det båtar han väl

med 3st och 2 sm guld trevlig känsla att åka över 90knop på sjön. sen blev det åter fall på hoj Yamaha R1-98 och en 00a

får se nu finns det på åkerit en Smiler 380 eka och en kina moppe på 125cc . <_< jo första tävlings båten finns kvar på vinden ochså kanske ska testas till sommaren om man får plats i den.

/ Kent

Publicerat

Mekar '71 Järsporrebobber

060701_right.jpg

Och i helgen skaffade jag en åkhoj också, en 02:a Softail standard

softail_right_small.jpg

/Micke