Publicerat Juli 28, 200718 yr hej på er. Nu när det börjar närma sig bockjakt, äntligen, och drömmarna är riktade mot den store sexan så undrar jag om någon vet vad kostar att bogmontera en råbock? god jakt. mvh Jocke
Publicerat Juli 29, 200718 yr Men du kan få det att se ut såhär: Detta montage ligger runt 3000:- Detta är ett par hundralappar dyrare... Skulle föreslå www.konservatorn.se En bekant till mig, och som gör mycket mycket bra monteringar.
Publicerat Juli 29, 200718 yr På denna sida finns det priser för olika Montage och annat. http://www.jakt-trofe.com/index.htm Klicka på Trofé arbeten sen prislista
Publicerat Juli 29, 200718 yr Men du kan få det att se ut såhär:Detta montage ligger runt 3000:- Detta är ett par hundralappar dyrare... Skulle föreslå www.konservatorn.se En bekant till mig, och som gör mycket mycket bra monteringar. Hehe, precis en sån bock som den nedersta bilden har jag knallandes runt knuten !! Bra horn långt över öronen,ser precis likadan ut faktist Rosenstockarna ser dock rätt klena ut,nån som tror sej veta åldern ?? På dylika bockar.. Jag gissar på 3 år....
Publicerat Juli 29, 200718 yr Hehe, precis en sån bock som den nedersta bilden har jag knallandes runt knuten !!Bra horn långt över öronen,ser precis likadan ut faktist Rosenstockarna ser dock rätt klena ut,nån som tror sej veta åldern ?? På dylika bockar.. Jag gissar på 3 år.... Bocken på bilden är 5 år. Man ser inte, men den hade stort utlägg. Dock inte så krafytiga rosenkransar som sagt
Publicerat Juli 29, 200718 yr Bocken på bilden är 5 år. Man ser inte, men den hade stort utlägg. Dock inte så krafytiga rosenkransar som sagt Just det "kransar" fan fick jag stockar ifrån ??? Skyller på feber och ålder !!! Mina rosenkransar blir allt mindre,känner mej som en returbock just nu :-[ Jasså 5 år !!! Ja där ser man vad svårt det är ibland
Publicerat Juli 30, 200718 yr Ju äldre bockarna blir, desto rakare blir rosenkransarna... För på en ung bock så sitter hornen nästa: / Medsan dom på en gammal, mycket gammal sitter _ _
Publicerat Juli 30, 200718 yr I dina hemtrakter så har Du Jeanette Setterberg som ska vara mycket duktig. www.konservatorjs.se/