Publicerat Juni 27, 200520 yr Morjens alla! Jag är en medelålders finlandssvensk tråkmåns som jobbar som skolbyråkrat. Jag gillar skytte (främst reservistdito), jakt (rådjur, gås) och gammal militaria (rostigt, dammigt och helst pre -45). Jag deltar på forum som dessa för att lära mig mera om det som intresserar mig. På köpet har jag lärt mig att jag ofta intresserar mig för ännu mera... Om denna cirkel är god eller ond är för tidigt att avgöra... :- På hundsidan så har jag efter mina högt älskade, men lätt geriatriska, Bullmastiffers frånfälle börjat snegla längtansfullt på Vorstehers. Jag har tidigare skrivit några blygsamma inlägg på rikssvenska fora, då under webnicken Östsvensk. "Bokmal" har jag använt på anglosaxiska och fennougriska fora, det funkar bättre på tre språk. Hit har jag blivit lockad av en surmulen Orangutang vars dråpliga kåserier glatt mig mången tråkig arbetsdag.
Publicerat Juni 27, 200520 yr Författare Varmt välkommen Bokmal!! Tack, broder i uggleavatargillet! Våra inlägg har visst mötts tidigare!
Publicerat Juni 27, 200520 yr Varmt välkommen Bokmal!! Tack, broder i uggleavatargillet! Våra inlägg har visst mötts tidigare! hehe.. jo det stämmer nog mycket bra
Publicerat Juni 27, 200520 yr Hej , trevlig att se dig här, ska se om jag kan fortsätta glädja dig till och från.