Publicerat Juli 29, 200719 yr ja ville bara tipsa alla som inte vet om den sidan. www.eratukku.net ja tycker dom har jävligt bra priser, ja vet inte kvalitén på sakerna, men ja tror de inte är n¨gon fel på den. Affären ligger i haparanda
Publicerat Juli 29, 200719 yr ja ville bara tipsa alla som inte vet om den sidan.www.eratukku.net ja tycker dom har jävligt bra priser, ja vet inte kvalitén på sakerna, men ja tror de inte är n¨gon fel på den. Affären ligger i haparanda ...och sedan finns det en i Borlänge. Jag har varit i butiken i Happis. Du kan få en annan intressant länk som täcker upp det mesta i jaktväg om Du inte har den redan. www.nollkoll.tk
Publicerat Juli 29, 200719 yr Författare mm:) men ja tyckte den där i haparandra (borlänge) var så jävla billigt ja ska nog beställa ett kikarsikte därifrån till 8-57an tror ja
Publicerat Juli 29, 200719 yr mm:) men ja tyckte den där i haparandra (borlänge) var så jävla billigt ja ska nog beställa ett kikarsikte därifrån till 8-57an tror ja Hur kvaliteten på dessa sikten är vet jag inte. ??? Jag vet att dom är billiga. Har själv sett på dom.
Publicerat Juli 29, 200719 yr Hur kvaliteten på dessa sikten är vet jag inte. ??? Jag vet att dom är billiga. Har själv sett på dom. Annars kan ni få köpa kikare av mig. Gjorda av prima svensk pappersrulle samt plexiglas som motstår det värsta björnanfallet eller när storgalten kommer farande så buskarna ryker. Riktmedlet kan fås efter eget önskemål då jag egenhändigt ritar det med vattenfast spritpenna, varför inte en dot för snabba skott?? 1-3 för storviltsjakt 1-4 för småviltsjakt 1-5 för allt vilt inkl dammråttor : :
Publicerat Juli 29, 200719 yr Annars kan ni få köpa kikare av mig. Gjorda av prima svensk pappersrulle samt plexiglas som motstår det värsta björnanfallet eller när storgalten kommer farande så buskarna ryker. Riktmedlet kan fås efter eget önskemål då jag egenhändigt ritar det med vattenfast spritpenna, varför inte en dot för snabba skott??1-3 för storviltsjakt 1-4 för småviltsjakt 1-5 för allt vilt inkl dammråttor : : Jaja, då förstår jag vad det är för kvalitet på dom. Jag har haft mina misstankar att det var något billigt från China t. ex. ;D
Publicerat Juli 29, 200719 yr ne men ja tror dom duger bra Jag tror att ett beg. tasco är bättre än det som Du tänker Dig. Jag vet inte hur det är med reklammationer hos dom och om dom är tidskrävande för garantirepartioner service. Jag tror att Du ska tänka Dig för zorox så att Du inte blir besviken. http://www.jakt-trofe.com/webbutik/index.p...&cPath=8_16 Här har Du beg. optik och sedan finns det en adress till som jag ska ge Dig www.nollkoll.tk och där hittar Du det mesta. Bolla tankarna med dom andra på forumet och se vad dom säger. Lycka till!
Publicerat Juli 30, 200719 yr ne men ja tror dom duger bra Nej! http://jaktsnack.se/index.php?topic=7185.0 Har själv sett en gubbe som förtvivlat försökte skjuta in bössan med en sådan. Jag tror han ångrade köpet... Köp som sagt ett begagnat Leupold, Weaver el motsv. De är iaf skottfasta!
Publicerat Juli 30, 200719 yr ne men ja tror dom duger bra En kille på mitt förra jobb köpte ett sånt och det var inte skottfast. Nu har dom ändrats lite till 2008 års modell och dom vet jag inget om men om dom är som de gamla siktena är det bara skräp!!!
Publicerat Juli 30, 200719 yr På en kulstig jag sköt förra året hade jag en man framför mig som efter två stationer började fundera vad i hela friden som hänt med bössan. Han fick knappt in ståskotten på 5-ringad tjur där hållet var ynka 60 meter. Han kunde för sitt liv inte begripa vad som var fel ty kikaren hans var ju sprillans men när jag såg vad det var för skräp som satt monterat ramlade poletten ned..... : Tror för övrigt att det var en kikare för *storvilt* som det så vackert heter i annonsen.
Publicerat Juli 30, 200719 yr Författare okeyokeyokeyokey, ja tror ja fattar vinken, ingen kikare från haparanda Får väll leta på annat optik då ja som trodde att man hittat världens klipp men man kommer aldrig ifrån talesättet "man får vad man betalar för"
Publicerat Juli 30, 200719 yr okeyokeyokeyokey, ja tror ja fattar vinken, ingen kikare från haparanda Får väll leta på annat optik då ja som trodde att man hittat världens klipp men man kommer aldrig ifrån talesättet "man får vad man betalar för" Äntligen har poletten trillat ner. ;D
Publicerat Augusti 1, 200719 yr Gillar deras saker förutom sikten. Har haft problem med deras storlekar tidigare. men nu tror jag jag har hittat rätt. Det blir en beställning av deras senaste cammo-ställ i dagarna tror jag.
Publicerat Augusti 2, 200719 yr Gillar deras saker förutom sikten.Har haft problem med deras storlekar tidigare. men nu tror jag jag har hittat rätt. Det blir en beställning av deras senaste cammo-ställ i dagarna tror jag. Okej! Då får Du lägga ut en bild på Dig själv i 1/1-figur iförd cammostället.
Publicerat Augusti 2, 200719 yr Okej! Då får Du lägga ut en bild på Dig själv i 1/1-figur iförd cammostället. Det ska nog gå att ordna!