Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktresa i Sverige

Featured Replies

Publicerat

Jag undrar om någon vet vart man skall vända sig om man skulle vilja komma till Sverige och jaga vildsvin, min kompis och jag har funderat på att komma över på grisjakt (vi bor i Finland). Min jaktkompis har en laika som har diplom på vildsvin och björn i Ryssland så vi skulle vara intresserade av att ta med henne också. Han skall faktiskt på björnjakt med henne i augusti till Sverige så jag hoppas hon lyckas.

Publicerat

Jag sökte för ett tag sedan på Google efter vildsvinsjakt och hjort-jakt.

Fick upp ganska många träffar på som det verkar vettiga ställen.

Publicerat

Hej !

Jag var i kontakt med självaste Thomas Ekberg " The legend"  ;D ;D för ett par år sedan och han kan ju arrangera bra jakter. Dock så ligger prislappen därefter också men jag tror man kan vara hyfsat säker på god vilttillgång och bra arrangemang.

www.thomasekberg.net

Lycka till !!!

• 4 weeks later...
Publicerat

och så finns det vissa legender som lovar betalt om man kommer med hundar och sen inte betalar som lovat  >:(

samme

Publicerat
Jag undrar om någon vet vart man skall vända sig om man skulle vilja komma till Sverige och jaga vildsvin, min kompis och jag har funderat på att komma över på grisjakt (vi bor i Finland). Min jaktkompis har en laika som har diplom på vildsvin och björn i Ryssland så vi skulle vara intresserade av att ta med henne också. Han skall faktiskt på björnjakt med henne i augusti till Sverige så jag hoppas hon lyckas.

Jag vet inte hur det är med EU pass på hundar från Finland till Sverige och tillbaka ???. Hör med Vetrinärn om detta. :D

Publicerat
Jag vet inte hur det är med EU pass på hundar från Finland till Sverige och tillbaka ???. Hör med Vetrinärn om detta. :D
Min border behövde EU pass när hon var i Finland på grytprov.
Publicerat
Min border behövde EU pass när hon var i Finland på grytprov.

Ja det vet jag, och jag antar att finnarna behöver det när dom åker hit också. Jag har EU-pass till mina. :D

Publicerat
och så finns det vissa legender som lovar betalt om man kommer med hundar och sen inte betalar som lovat  >:(

samme

Du lär inte vara den första som "legenden" blåst... :-