Publicerat Augusti 1, 200718 yr Jag undrar om någon vet vart man skall vända sig om man skulle vilja komma till Sverige och jaga vildsvin, min kompis och jag har funderat på att komma över på grisjakt (vi bor i Finland). Min jaktkompis har en laika som har diplom på vildsvin och björn i Ryssland så vi skulle vara intresserade av att ta med henne också. Han skall faktiskt på björnjakt med henne i augusti till Sverige så jag hoppas hon lyckas.
Publicerat Augusti 1, 200718 yr Jag sökte för ett tag sedan på Google efter vildsvinsjakt och hjort-jakt. Fick upp ganska många träffar på som det verkar vettiga ställen.
Publicerat Augusti 5, 200718 yr Hej ! Jag var i kontakt med självaste Thomas Ekberg " The legend" ;D ;D för ett par år sedan och han kan ju arrangera bra jakter. Dock så ligger prislappen därefter också men jag tror man kan vara hyfsat säker på god vilttillgång och bra arrangemang. www.thomasekberg.net Lycka till !!!
Publicerat Augusti 28, 200718 yr och så finns det vissa legender som lovar betalt om man kommer med hundar och sen inte betalar som lovat > samme
Publicerat Augusti 28, 200718 yr Jag undrar om någon vet vart man skall vända sig om man skulle vilja komma till Sverige och jaga vildsvin, min kompis och jag har funderat på att komma över på grisjakt (vi bor i Finland). Min jaktkompis har en laika som har diplom på vildsvin och björn i Ryssland så vi skulle vara intresserade av att ta med henne också. Han skall faktiskt på björnjakt med henne i augusti till Sverige så jag hoppas hon lyckas. Jag vet inte hur det är med EU pass på hundar från Finland till Sverige och tillbaka ???. Hör med Vetrinärn om detta.
Publicerat Augusti 29, 200718 yr Jag vet inte hur det är med EU pass på hundar från Finland till Sverige och tillbaka ???. Hör med Vetrinärn om detta. Min border behövde EU pass när hon var i Finland på grytprov.
Publicerat Augusti 29, 200718 yr Min border behövde EU pass när hon var i Finland på grytprov. Ja det vet jag, och jag antar att finnarna behöver det när dom åker hit också. Jag har EU-pass till mina.
Publicerat September 3, 200718 yr och så finns det vissa legender som lovar betalt om man kommer med hundar och sen inte betalar som lovat >samme Du lär inte vara den första som "legenden" blåst... :-