Publicerat Juni 27, 200520 yr Därom tviste de lärde. Dock, efter gedigna efterforskningar så har jag kommit fram till iungefär detta: 38-årig västerbottning men född norrbottning. Under unga, riktigt unga, år har jag bott i Porjus och Vietas samt senare då Varberg och Östhammar. Av detta kan man dra slutsatsen att pappa jobbade med att bygga vatten- och kärnkraftverk ;-) Jobbar som systemutvecklare, databas- samt systemadministration på universitetet i Umeå. Intresserad av, förutom jakt och skytte, datorer och fotografering, samt mycket annat under vissa tidsperioder. För tillfället så tilldrar sig cigarrer ett visst intresse.. Är datavetare och med det kommer en udda form av humor (och begär efter CC och Jolt - det är ingen slump att cc-automaten hos datavetenskap i Umeå sålde mest i Sverige*) som ofta kan vara lite svårsmält för resten av befolkningen. *) Började som en piratautomat då Universitetet sålde rätten att sälja livsmedel till ett företag som hade, tvi, tvi, tvi, Pepsi, tvi, i sina automater ;-)
Publicerat Juni 27, 200520 yr Välkommen Blubird! Så här ser ;D Musköt ut nu. För nu är det 3,5 laikor på forumet.
Publicerat Juni 27, 200520 yr Så här ser ;D Musköt ut nu. För nu är det 3,5 laikor på forumet. Just det. Glömde ta med det. Har nyligen skaffat en laikavalp, numera 14 veckor, som på ett häpnadsväckande sätt lyckas ta upp den fritid jag tidigare hade... Nåja, numera så sover hon flera timmar mellan promenaderna/busstunderna så livet börjar återvända så smått ;-) Å andra sidan, sedan den förra jycken dog för 3,5 år sedan så har jag gått upp ungefär samma antal tiotal kilo så allt som får mig att ge mig ut och röra på mig är av godo :-D
Publicerat Juni 27, 200520 yr välkommen...bluebird = blåmes eller? Blåsångare. Jag valde det nicket för mååånga år sedan när jag behövde ett snabbt och råkade se det på en kartong. Sedan har det funnits med lite här och där. Jag är varken blå eller sångare...
Publicerat Juni 28, 200520 yr Välkommen mmhmm.. va du tvungen o tvinga mig till kylen o hämta Jolt :/