Publicerat Augusti 5, 200718 yr Preliminär inbjudan på klappjakt räv, mård, mårdhund & mink efter stövar-SM 8-10 nov. som går av stapeln på ytterdelen av våra marker fick jag veta idag. http://www.norrbotten-stovare.se/SM-indexKalix.htm Mer info kommer när riktlinjerna är gjorda.
Publicerat Augusti 6, 200718 yr Författare Om jag praktiserar i trakten kanske jag tittar inom! ;D Givetvis är Du välkommen isf! ;D
Publicerat Augusti 6, 200718 yr Jag ska på klappjakt imorgon vid dina trakter, alldeles runt knuten hos dig Men den klappjakten går ju ut på att klappa till en boll Det lär vara ganska troligt att det blir ett och annat eftersök ;D Fredrik
Publicerat Augusti 6, 200718 yr Författare Jag ska på klappjakt imorgon vid dina trakter, alldeles runt knuten hos dig Men den klappjakten går ju ut på att klappa till en boll Det lär vara ganska troligt att det blir ett och annat eftersök ;D Fredrik Innebandy el. brännboll ??? ;D
Publicerat Augusti 7, 200718 yr Författare klapp jakt nu..nu måste ni mena lappjakt va :-* Hahaha! ;D
Publicerat Augusti 8, 200718 yr ja blir det under helgen så kan du räkna in mig o gumman min från pitetrakterna.. Kanske vi får plocka fram våra smålänska dialekter o prata eget språk ;D ;D
Publicerat Augusti 8, 200718 yr Författare ja blir det under helgen så kan du räkna in mig o gumman min från pitetrakterna.. Kanske vi får plocka fram våra smålänska dialekter o prata eget språk ;D ;D Jaha, se där ja och prata HV 71 också kanske. ;D
Publicerat Augusti 9, 200718 yr Ja det kan ju bli en del Hv oxå jag håller på dom iaf... skulle vara trevligt med lite klappjakt om det blir av.
Publicerat Augusti 9, 200718 yr Författare Ja det kan ju bli en del Hv oxå jag håller på dom iaf... skulle vara trevligt med lite klappjakt om det blir av. Låter bra att få träffa en likasinnad.