Publicerat Augusti 6, 200718 yr Nu har jag bytt ut min ganska nyköpta Beretta. Den funkade inte alls på lerduvorna. Jag trodde att jag plötsligt inte kunde skjuta längre. Jag träffade typ en av 25. Sen lånade jag en bössa som jag har skjutit lite innan med å då träffade jag i stort sett allt. Då mätte vi droppet på kolven å det visade sig att det var 1.5 cm som skilde. Nu har jag köpt en Silver Pidgeon med utbytbara choker och drop på 45mm. Nu är det bara att vänta igen :- Men jag hörde att kön till licenserna är nere i 4 veckor igen nu.
Publicerat Augusti 6, 200718 yr ??? ???.. varför gjorde du inte bara en höjning av kolvkamen??? mvh!...
Publicerat Augusti 6, 200718 yr ??? ???.. varför gjorde du inte bara en höjning av kolvkamen???mvh!... För att nu fick jag utbytbara choker oxå
Publicerat Augusti 6, 200718 yr Har du provskjutit den här bössan då? För att nu fick jag utbytbara choker oxå Det var där skon klämde hur kändes den på lerduva då :
Publicerat Augusti 7, 200718 yr Jag har inte fått hem den än. Ca en månads väntan för den nya licensen.
Publicerat Augusti 7, 200718 yr Jag har inte fått hem den än. Ca en månads väntan för den nya licensen. Du har ju licens på en hagelspruta då kan du ha lånelicens på bössan tills du fått licensen, finns det någon annan anledning till varför du inte provskjuter bössan innan du köper den än att det är roligt att handla