Publicerat Augusti 7, 200718 yr Hej på er alla. Finns det någon som har 3st björnklor att sälja eller skänka? Mina grabbar håller på att tjata hål i huvudet på mig om detta. Dom skall ha dom i halsbanden. Halskedjorna är fixad, så nu är det BARA!!! klorna kvar att fixa. Någon som vet??
Publicerat Augusti 8, 200718 yr Hej på er alla.Finns det någon som har 3st björnklor att sälja eller skänka? Mina grabbar håller på att tjata hål i huvudet på mig om detta. Dom skall ha dom i halsbanden. Halskedjorna är fixad, så nu är det BARA!!! klorna kvar att fixa. Någon som vet?? Jag förstår att det är svårt med björn hemåt trakterna, men dom växer inte på träd här heller och sedan ska den skjutas lagligt också.
Publicerat Augusti 21, 200718 yr Se till att få några klor tillverkade av någon som slöjdar.. Jag gjorde en i Buffelhorn till en kompis som ville ha till en "indianfest" ingen såg skillnad på den och en riktig om man inte synade den noggrant...... dessutom MYCKET enklare att få tag på än riktiga...
Publicerat Augusti 21, 200718 yr Hej på er alla.Finns det någon som har 3st björnklor att sälja eller skänka? Mina grabbar håller på att tjata hål i huvudet på mig om detta. Dom skall ha dom i halsbanden. Halskedjorna är fixad, så nu är det BARA!!! klorna kvar att fixa. Någon som vet?? Köper du ett helt skinn, så får du ju klorna med också ;D :
Publicerat Augusti 21, 200718 yr Köper du ett helt skinn, så får du ju klorna med också ;D : Vilket lär kosta några sjöna slantar. ;D
Publicerat Augusti 21, 200718 yr Vilket lär kosta några sjöna slantar. ;D Vi hade en som ville köpa vårat lilla skinn för 25 000:-, så vill man bara ha klor, så blir det dyra klor Däremot kan man kontakta hon som beredde våra skinn (eller annan beredare av björnskinn där borta ) och köpa riktigt naturtrogna fejk-klor, för hyfsat pris om jag inte missminner mig. Kan nog gå att få tag på riktiga också skulle jag tro. Maken har ett sådan halsband, gjord på en klo från en av björnarna som han sköt, Riktigt fint faktiskt..
Publicerat Augusti 21, 200718 yr Vi hade en som ville köpa vårat lilla skinn för 25 000:-, så vill man bara ha klor, så blir det dyra klor Däremot kan man kontakta hon som beredde våra skinn (eller annan beredare av björnskinn där borta ) och köpa riktigt naturtrogna fejk-klor, för hyfsat pris om jag inte missminner mig. Kan nog gå att få tag på riktiga också skulle jag tro. Maken har ett sådan halsband, gjord på en klo från en av björnarna som han sköt, Riktigt fint faktiskt.. Ja, dom klorna blir riktigt dyra! ;D