Publicerat Augusti 9, 200719 yr http://www.youtube.com/watch?v=EKMHIcdHqFw...ted&search= :o :o Undra hur många som blir skadskjutna närt dom skjuter rakt in i flocken på detdär sättet. >
Publicerat Augusti 9, 200719 yr Det såg jävligt skoj ut dedär!!....Har två filmer (Take ém 5 & 6) som går i samma stuk hela filmerna....fast utan musik då.....man kan se dom om och om igen ;D.....tänk att få vara med på en sån där jakt! lsjonsson: förmodligen lika många som då folk här hemma skjuter mot flockar av sjöfågel, eller en kull ripor.... /Fredde
Publicerat Augusti 9, 200719 yr Förutom skotten rätt in i flocken så såg det ju riktigt snyggt och trevligt ut.
Publicerat Augusti 10, 200719 yr Det såg jävligt skoj ut dedär!!....Har två filmer (Take ém 5 & 6) som går i samma stuk hela filmerna....fast utan musik då.....man kan se dom om och om igen ;D.....tänk att få vara med på en sån där jakt!lsjonsson: förmodligen lika många som då folk här hemma skjuter mot flockar av sjöfågel, eller en kull ripor.... /Fredde Ja, jag antar det.
Publicerat Augusti 10, 200719 yr Får ngt drömmande i blicken när jag ser en gåsjakt av den digniteten.
Publicerat Augusti 10, 200719 yr Vilka minnesbilder man får när man ser dessa videosnuttar Har jagat gås 3 gånger och en av dessa gånger var det riktigt världsklass på jakten! Kanadagässen kom som plogar i perfekt "tidsrytm", lagomt så att man han ladda om och lägga till de skjutna gässen i bulvanbilden...På fyra man under 4 timmars intesivt gåskackel, utan lockpipor lyckades vi skjuta tre siffrigt av kanadagäss någonstans på Västerbottens kustland ! 8) ;D
Publicerat Augusti 16, 200719 yr tänk att få vara med på en sån där jakt!/Fredde Jag har det, fast bättre ;D Har också några av Take èm filmerna och nog blir man suger på att få uppleva denna hissnande jakt igen efter att ha sett den. Var ute och kollade in fjärden och andtillgången här hemma och fick se en flock på ca 150 gås ligga och mysa runt mitt gömsle, hoppas dom är kvar den 25,e ;D