Publicerat Augusti 10, 200718 yr Hej, jag undrar om det finns nån här som bor i Skellefteå som har en eftersöks hund? Det är så att jag har just fått tag i jaktmark och där är det gott om rådjur, men det går ju inte jaga om man inte har tillgång till en eftersöks hund. Hoppas på napp , annars får jag väl nöja mig med att fota dom :-
Publicerat September 18, 200718 yr Hade jag inte bott 30 mil bort hade du lätt fått låna en av mig. Krisar det ihop sig totalt så hör av dig, så löser vi det på något vis
Publicerat September 18, 200718 yr tyvärr har ja 67 mil!... så ja tror inte ja klarar de på två timmar!.. men hoppas du finner de på lite närmre håll!.. MVh
Publicerat September 18, 200718 yr Jägareförbundet har väl någon "tjänst" på sidan där man kan komma i kontakt med eftersöksekipage. Om inte annat så kan du ju slänga ut en sök annons där.
Publicerat September 18, 200718 yr Författare http://jaktsnack.se/index.php?topic=8530.0 Hittade detta för ett tag sen, funkar fin fint