Publicerat Augusti 10, 200718 yr Hej! Är en kille som har älgjakt som mitt stora intresse. Då är det löshundsjakt med jämthund som gäller. Har två jämtar för tillfället. Gillar iofs all jakt som har med hundar att göra, det blir en annan dimension på när man har hund. Det var en mycket kort sammanfattning vem jag är. Mvh Togga
Publicerat Augusti 10, 200718 yr Hej och välkommen hit! Det går alltid att redigera och bättra på sin presentation omman vill, håller fullständigt med om att en jämtes skall är vackert, tror du nog kan tala omvad du har för jämtar redan du för frågan kommer
Publicerat Augusti 10, 200718 yr Författare Hej Pertan! Jo man kan ju skriva sin livsberättelse om man vill ,men inte jag Har som sagt två jämtar nu, Tjabo 7år Carmen 2år Mvh Togga
Publicerat Augusti 10, 200718 yr Hej Pertan!Jo man kan ju skriva sin livsberättelse om man vill ,men inte jag Har som sagt två jämtar nu, Tjabo 7år Carmen 2år Mvh Togga Ärligt talat så är hundarna mer intressanta ;D för oss som gillar löshundsjakt, vart bor du då?
Publicerat Augusti 11, 200718 yr ;D välkommen Togga!.. hoppas du kommer trivas på jaktsidan!... MVh ThomasMamre! ..
Publicerat Augusti 20, 200718 yr Författare Hej! Man får tacka för det trevliga motagandet. Nu får man släppa hundarna igen ;D Mvh Togga