Publicerat Augusti 12, 200718 yr Hejsan! Kaj heter jag och är en 26 årig jaktidiot från Finland. Jag bor ca 70km norr om vasa i byn Jeppo med min sambo, finnstövaren Ralli och foxterriern Zita! Rävjakt med stövare är det bästa jag vet men ja sysslar även med grytjakt och älgjakt!
Publicerat Augusti 12, 200718 yr Välkommen hit! Blir roligt att läsa kommande berättelser om rävjakterna ;D
Publicerat Augusti 12, 200718 yr Kul att fler rävjägare ansluter sig. Välkommen.......! Mvh. Vakjägaren.
Publicerat Augusti 12, 200718 yr Oj oj oj Välkommen hit broder rävjägare, det ska bli kul att höra dina berättelser ;D
Publicerat Augusti 12, 200718 yr Hej ! En rävjägar från jepo ..va bra tå får vi hör liti hur e gar me rävjaktin tär tå. ... tå bor jo it vi na langt i från varader . Va heiter stövarn din ???
Publicerat Augusti 13, 200718 yr Tackar tackar för välkomnandet! Jo foxkiller vi bor ju så nära varandra vi så hittar man rätta räven kan vi ju mötas i skogen. Stövaren heter foxfighter´s Ralli å kombe från oravais!
Publicerat Augusti 13, 200718 yr Tackar tackar för välkomnandet! Jo foxkiller vi bor ju så nära varandra vi så hittar man rätta räven kan vi ju mötas i skogen. Stövaren heter foxfighter´s Ralli å kombe från oravais!Jepp ! Okej !...jag känner Jonas ! Så då vet jag vad det är för släkte i hunden .