Publicerat Augusti 13, 200719 yr Var där. Inte imponerad. Mest gamla HVA och salongsgevär från konkursen. Litet utbud av kläder och tillbehör. Dock en del optik. Blev ett par askar gyttorps röda
Publicerat December 11, 200718 yr Hörde av en jägare i Klippan som saatt det fattades 36 vapen i konkursen som bara var försvunna
Publicerat December 11, 200718 yr Hörde av en jägare i Klippan som saatt det fattades 36 vapen i konkursen som bara var försvunna :o
Publicerat December 12, 200718 yr Hörde av en jägare i Klippan som saatt det fattades 36 vapen i konkursen som bara var försvunna Låter som problem för någon!
Publicerat December 12, 200718 yr jag HATAR vapentjänst AB.. det är dom drygaste försäljarna jag har haft kontakt med, totalt ointresserade av att sälja grejer och kundservicen finns inte. uttryck som, " åååh vad jobbigt att kolla upp det" och "kan du ringa upp på 10 min jag dricker kaffe" accepterar jag inte när jag skall göra affärer.. Puckon.
Publicerat December 12, 200718 yr Författare tyvärr var det ju Ekstrands vapen som konkade inte Vapentjänst Så var det ja, då är favvo firman kvar roben