Publicerat Augusti 14, 200718 yr Jag har en Sako Quad med .22WMR som pipval... den är nu inskjuten på endast 50 meter med ett Burris Fullfield II Tactical 3-9x40 och skjuter då hål i hål med 50 grains Federal... riggen är ett år ungefär. Vad är ett skäligt begagnatpris ifall jag ska sätta ut den på blocket? Jag är ju sugen på en bössa i kaliber .22-250 så eventuellt kan jag ju tänka mig att byta men vill ju då veta vad min rigg kan tänkas vara värd... Vad anser ni proffs?
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Författare Ingen som har ett förslag på vad riggen kan vara värd ???
Publicerat Augusti 15, 200718 yr jag har igentligen inte så stor koll, men skulle gissa att quaden står sig mkt bra i pris, en 1 år gammal quad kan nog inte ha ett så mycket lägre andrahandsvärde än ny pris, vad vill du ha för den? mvh
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Författare vad vill du ha för den? Så mycket som möjligt Jag vet ju inte vad den kan vara värd... den skjuter underbart bra så jag borde nog inte sälja den men jag vill gärna ha en .22-250 och till det behöver jag få loss lite pengar samt lätta lite på garderoben...
Publicerat Augusti 16, 200718 yr Författare Vad har ni andra sålt era quads för då? Eller vad har ni sett för begagnatpris på dom? Vad kan man få för ovan nämnda sikte utan bössan då?