Publicerat Juni 28, 200520 yr Heter Christian, 22 år & bor i Helsingborg. .410-idiot med en passion för råttjakt ;D Laborerar för tillfället med sluggs till .410:an, går väl sådär. Har även tagit fram en och annan lyckad hagelladdning. Förutom .410 & råttjakt, så gillar jag fågeljakt väldigt mycket, då främst duva, skata och kråka. Har även gjort en ghilliesuit som aldrig blev helt färdig. Dock så pass att jag kunde prova den och upptäcka att det var ett riktigt as till att vara tung och varm, så det projektet ligger lite på is. Aja, kul med ännu ett jaktforum!
Publicerat Juni 28, 200520 yr Yay! Tjena och välkommen... börja enna undra när det vart så tyst om dig länge...
Publicerat Juni 29, 200520 yr Välkommen hit Kul att du hittat hit. Jag är ett stort fan av dina .410 berättelser.
Publicerat Juli 1, 200520 yr Tusen tack alla! Beretta Tack, känns bra att höra! Prep Haha, you know I can`t do that...
Publicerat Juli 1, 200520 yr Jag vill också ha en råttberättelse! Ser fram emot att beundra avslutningsbilden med en råtta på lit-de-parade, granris och hela svängen.
Publicerat Juli 1, 200520 yr Tusen tack alla!Beretta Tack, känns bra att höra! Prep Haha, you know I can`t do that... Bakgrunden till Christians svar är att han inte vet om man får skjuta inomhus ??? Så vi får väl reda utt deta så han kan jaga sina råttor utan att begå olagligheter Mvh anders