Publicerat Augusti 16, 200719 yr Någon som har någon koll på vad som skiljer jaktjournalens 2 hundförsäkringar åt. Förutom priserna fårstått. Vill gärna ha en ingående förklaring om någon kan. Det är ju ganska stor prisskillnad mellan alt1 och alt2. Tex alt1 försäkringsbelopp 10000kr kostnad per år 777kr alt2 1339kr. Tacksamm för svar.
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Har inte tittat på dom olika alternativen, men kan det vara så att det skiljer på veterinärersättningen??????Eller självrisken?????
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Författare Har inte tittat på dom olika alternativen, men kan det vara så att det skiljer på veterinärersättningen??????Eller självrisken????? Inte vad jag kan läsa mig till, därför jag undrar. Står ju ganska luddigt. Annars är det bara jag som är dum. ???
Publicerat Augusti 16, 200719 yr 1. Här gäller veterinärsersättningen bara vid olycksfall. Här får man bara ersättning vid dödsfall om det är en olycka. 2. Här gäller veterinärsersättningen vid olycksfall och sjukdom. Här får man ersättning vid dödsfall om det är en olycka eller sjukdom. Står längst ned på sidan http://www.jaktjournalen.se/index.php?avd1=32&id=322