Publicerat Augusti 17, 200718 yr tjo! i år ska jag fasiken vara i tid! Finns det nån som e intresserad av o komma o jaga lite gryt??? Kan inte mycket om att, men vore kul o prova jaktformen... mvh johan
Publicerat Augusti 17, 200718 yr ;D.. Roggman vill garanterat!... han e juh ändå här uppe hoss mej med jämna mellanrum!.. mvh ;D ;D ;D ;D...
Publicerat Augusti 18, 200718 yr vad har du för gryt??sten eller..för kika räv gryt nu innan snön/november brukar bara störa så räven väljer andra gryt...grävlingar är bäst å jaga runt oktober för då samlas dom till dvalan gräva är kul
Publicerat Augusti 18, 200718 yr Vad hör jag Mr anti grävlingjägarn förespråkar helt plötsligt gräva ;D ;D ;D
Publicerat Augusti 18, 200718 yr jag skiftar i november till anti igen... nu när ändå reklam ytan finns.. [move][glow=red,2,300]"KÖP EN PARSON,SÅ JAGAR DEN SOM HUSSE VILL.GRÄVA ELLER SPRÄNGA I EN HUND"[/glow][/move]
Publicerat Augusti 18, 200718 yr Funkar med border med Musten gick ur mig när jag grävt i över 2 timmar och ca 2,5 meter djupt och grävlingen gräver in sig i en sidogång > Nä ska jag gräva blir det grunt ;D
Publicerat Augusti 18, 200718 yr 3 meter sen är det ringa nån gräv maskin,,wllwe ge upp.. : 2 timmar gräv är juh bara upp värming,, ;D
Publicerat Augusti 18, 200718 yr 3 meter sen är det ringa nån gräv maskin,,wllwe ge upp.. :2 timmar gräv är juh bara upp värming,, ;D får man en spade på köpet när man köper parson ???
Publicerat Augusti 18, 200718 yr Funkar med border med Musten gick ur mig när jag grävt i över 2 timmar och ca 2,5 meter djupt och grävlingen gräver in sig i en sidogång > Nä ska jag gräva blir det grunt ;D ;D ;D ;D
Publicerat Augusti 18, 200718 yr får man en spade på köpet när man köper parson ??? tyvärr inte jag har fått jobbat för att den ska hålla trycket på dom,,så nej,,men köper man en tax får man både sov säck och spade från rusta på köpet tjt får tydligen nål och tråd nu för tiden inkl moms!!! de ni
Publicerat Augusti 19, 200718 yr med tanke på prisklassen som parson står i borde man få en minigrävare på köpet ;D
Publicerat Augusti 19, 200718 yr hehe jo vars [glow=red,2,300]lite finare lite bättre [/glow] lyder slogan för dom helt sjukt dyrt,,tur man har kontakter :
Publicerat Oktober 8, 200718 yr First janne köp en flöjt o MR mausers röda väska o haden i [glow=red,2,300]mycke billigare lite roligare[/glow] :-* :-* ;D Mvh.
Publicerat Oktober 8, 200718 yr frågan är nu johka,har du jaga nå gryt?? ni verkar juh ha en del grävling där,så nu börjar tiden för plocka en klan i samma gryt vettu,he bara å trycka in en envis satans tax å börja gräva å bli frälst