Publicerat Augusti 18, 200718 yr Har ni några tips på enkla och billiga sätt att behandla linserna på så dessa blir mer vattenavstötande? Jag funderar på om vanligt bilvax kan fungera... just nu har jag inget hemma men jag tror att det kan funka... vad tror ni? Andra lämpliga produkter?
Publicerat Augusti 18, 200718 yr Jag har funderat på om det kan funka bra med Rain-X...?? Skall prova.. http://www.speedparts.se/shop/prod/kem_rain-x.shtml /Jrz
Publicerat Augusti 18, 200718 yr Bilrutan polerar man upp det sista och för att få den lättare ren med bilvax, dock inget slipmedel i men det förstod ni väl, kan rekomnendera Sonax flytande hårdvax, innehåller inget slipmedel.
Publicerat Augusti 25, 200718 yr Jag har testat Rain-x på bilar och helikoptrar, med gott resultat. (Finns liknande produkter). Däremot köpte jag en mindre o billigare storlek 100 ml. Finns på bensinmackar o biltillbehörsbutiker.