Publicerat Augusti 20, 200718 yr Vet någon var man snabbt kan få tag på 120 Grains TSX till 6,5? Vapex har klantat till en leverans och nu står jag helt utan.. detta medför att det inte dör en enda räv nu under veckan och helgen.. Finns det någon annan som har dom kulorna till salu?
Publicerat Augusti 20, 200718 yr Vet någon var man snabbt kan få tag på 120 Grains TSX till 6,5?Vapex har klantat till en leverans och nu står jag helt utan.. detta medför att det inte dör en enda räv nu under veckan och helgen.. Finns det någon annan som har dom kulorna till salu? Hör med http://www.carlssonssportskytte.se, de har på sin hemsida, men jag vet inte alls om de har dom hemma eller om de tar hem på beställning.
Publicerat Augusti 20, 200718 yr Vet någon var man snabbt kan få tag på 120 Grains TSX till 6,5?Vapex har klantat till en leverans och nu står jag helt utan.. detta medför att det inte dör en enda räv nu under veckan och helgen.. Finns det någon annan som har dom kulorna till salu? Jaktcenter, Kalix (0923/13632) kan ha den hemma men ring och hör med dom. Annars har Du vapen och skytte i Bureå (0910-780015). www.nollkoll.tk Lycka till!
Publicerat Augusti 20, 200718 yr Författare jag har kollat vapen och skytte dom hade ingenting eller dom hade 130 grain och jag kankse måste köpa såna men jag hade en så bra laddning till 120 grain så helst hade jag köpt såna
Publicerat Augusti 20, 200718 yr jag har kollat vapen och skytte dom hade ingenting eller dom hade 130 grain och jag kankse måste köpa såna men jag hade en så bra laddning till 120 grain så helst hade jag köpt såna Okej!