Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Scope covers problem.

Featured Replies

Publicerat

Har införskaffat ett par Bushwacker scope covers. problemet är att spelet mellan kikarsiktet och lådan är för litet. scope covern på objektivet fastnar där emellan. påverkar det kikaren om man pressar in gummiringen mellan lådan och kikaren? kommer rekylen då åt tuben? eller gör det inget för att det är gummi?

Publicerat

jag hade valt högra montage om jag tvunget skulle använda scope cover...men då måste man ha högre kolvkam för att få rätt anläggning osv...

Publicerat
  • Författare

det e ju det...o inte är det billigt..känns  ju lite väl att kosta på sig det..men men man får se vad man gör..funderar på att ha scope cover där bak, samt ta och skära av objektivskyddet som kom med kikaren, för det passar ju.. går nog lika fort att peta bort den som att öppna en scopecover...

Publicerat

har använt på okularet på min 30-06 men mesta tyckt det var ivägen dom jag hade var inte direkt tysta heller...

Publicerat
  • Författare

ok, jo man får ju ta o prova o se hur det går=)

Publicerat

ja provar man får man dlrig veta ;) kollade bilder har lite roliga bilder från fasanjakten med er klass :D

Publicerat
  • Författare

det är bara att skicka på en gång!!!=D har också lite bilder, men dem är tagna med en mobil, så tyvärr är det dålig kvalla på dem flesta..men bilden då jag hmm *host* "markerar" anden är väl "tyvärr" av bra kvallite ;D

Publicerat

kolla ämnet  "Kalix naturbruksgymnasium sverige resa" så ska du få se 2 fina bilder :D