Publicerat Juni 28, 200521 yr Funderar att inhandla en digitalkamera. Nu e frågan va f*a ska man köpa för kamera.Det finns ju nån och välja på. Priset bör väl ligga kring 2-3 loppor.
Publicerat Juni 29, 200521 yr Pentax Optio WP.... Vattentät och mindre än ett cigarettpaket, 5 Mpixel, går att fota under vatten med, perfekt att ha i den blöta skogen om man inte skall ha vattentäta väskor och liknande... http://www.cyberphoto.se/info.php?article=OPWP
Publicerat Juni 30, 200521 yr Canon Ixus modellerna är ju inte dumma, slitstarka och smidiga.. Olympus brukar man få bra optik för pengarna. Det beror alldeles på vilken egenskap man värdesätter mest. Själv har jag varit inne lite på en Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom (4 mpx, 10x optisk zoom). Den kostar runt 2200-2500:- Vad jag har hört har den fått bra omdömme.
Publicerat Juni 30, 200521 yr Jag har en Olympus mju mini som jag är mycket nöjd med, den största fördelen är att den är så liten, då har man ju alltid med den. Sen är den ju "väderskyddad". Hade jag köpt en ny kamera nu så hade det blivit en Pentax optio wp, då den är helt vattentät. / Andreas