Publicerat Augusti 23, 200718 yr Någon som vet hur denna är?? http://www.midwaysverige.com/apps/eproduct...leItemID=480661
Publicerat Augusti 23, 200718 yr ska du ha den till en husqvarna så stämmer inte måtten för underbeslaget. husqvarnas studsare har kortare underbeslag men med lite bäddmassa så löser det sig säkert. Annars vet jag inte hur stocken är
Publicerat Augusti 24, 200718 yr ska du ha den till en husqvarna så stämmer inte måtten för underbeslaget. husqvarnas studsare har kortare underbeslag men med lite bäddmassa så löser det sig säkert.Annars vet jag inte hur stocken är Till min 640 i 9,3x62 så passade den perfekt överallt. Till 1600 passar den inte rakt av. Vad har du för Husqvarna alfons? /Micke
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Till min 640 i 9,3x62 så passade den perfekt överallt.Till 1600 passar den inte rakt av. Vad har du för Husqvarna alfons? /Micke Nu kanske jag drog förhastade slutsatser .. Hade för mig att husqvarnas underbeslag inte passar till 98-stockar. Eller passar och passar. Trodde det var några milimerter kortare
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Författare Dum fråga, men vad är skilnaden på en 96 och en 98 ? Det är en Carl gustav jag , (arme mauser) ???
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Då har du sannolikt en Modell 96=small ring mauser,då passar inte kolven du hänvisar till rakt av. /Micke