Publicerat Augusti 24, 200718 yr tänkte lägga in ett tips... verkar relativt nystartat... aldrig sett förr.... kan kanske bli nå ställe o fynda på... www.bytvapen.se mvh
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Jag fick ett mail från den sidan idag. Undrar ju var dom fick min mailadress från? ???
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Författare Samma här.Dom har nog varit inne på jaktsnack och rekat..... får man göra så???
Publicerat Augusti 24, 200718 yr Jag fick ett mail från den sidan idag. Undrar ju var dom fick min mailadress från? ??? Samma här
Publicerat Augusti 24, 200718 yr fick oxå ett,men vafan torbjörn gör det inte säkert för att vi ska bli sura utan kunna ha möjligheten att fýnda ett vapen..helt ok,värre hade det varit om det var några elaka gräsätare
Publicerat Augusti 25, 200718 yr fick oxå ett,men vafan torbjörn gör det inte säkert för att vi ska bli sura utan kunna ha möjligheten att fýnda ett vapen..helt ok,värre hade det varit om det var några elaka gräsätare Det tycker jag med. Såg lite ödsligt ut i de flesta kategorierna men jag ska gå in då och då och titta. Letade efter ett beggat kikarsikte typ Conquest men det fanns ingenting där. Bara vapen. Men det kommer väl.
Publicerat Augusti 27, 200718 yr Hmm..... Fick två till samtidigt idag. Nu får det vara bra tack!! > En till här....
Publicerat Augusti 28, 200718 yr Inte är det fel. Verkar ju ta sig bra. Gillar www.bytvapen.se Gillar också sidan men inte samma mail 900000 gånger.