Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

AKUT HJÄLP! ! ! ! !

Featured Replies

Publicerat

Tomas Halleman ringer från skogen.

Han är i Polkem - Mårdsel. Norr om Boden i Norrbotten.

Han har hört hunden (Agnes, wachtel) skrika till högt, letat i 2 timmar utan att hitta hunden.

Finns det någon i närheten som kan hjälpa till att hitta hunden???

Tel Tomas 070-318 06 08

Tel L-O 070-328 00 99

Snälla, hjälp behövs NU! ! ! ! ! :'(

MVH L-O & Tomas

Publicerat

Fy fan! Hade hjälpt till om jag funnits i närheten!

Publicerat

de var tyvärr i norr om Boden!... var lite för långt för mej att åka!...

Hoppas ni hittar hunden snart!...

Mvh ThomasMamre!..

Publicerat

Visst skulle man ställt upp,men liite långt bort är det...

Håller dock tummarna !

Publicerat

känner ingen som är och jagar mitt i veckan.. har smsat Tomas några nummer till ett par bybor från både pålkem och mårdsel.. hoppas någon kan hjälpa!

Mvh..

Publicerat
  • Författare

5 talet personer på väg nu.

Tack!!!

Publicerat
  • Författare

Hunden hittad.

Blod från ett ben.

Den lever iallafall.

TACK ALLA.

Publicerat

Gott att höra :D

Undrar vad som hänt med benet ??

Hade han ingen pejl på hunden ??

I annat fall rekomenderas dessa stort 8)

Sen vilka hjältar som kommer och ställer upp,påminner lite om Alfies hund om ni minns.. :D

Publicerat

Skönt att höra! :D

Publicerat

Skoj : ) härligt!

Publicerat

;D fan va glad jag blir över de beskedet!... hoppas de inte är något alvarligt med benet!..

Mvh ThomasMamre!..

Publicerat

Trevligt att höra :)

Publicerat

Vad man blir glad över att det finns folk som ställer upp när man är i en nödsituation. Skönt att dom hittade hunden. Hoppas att det inte var så farligt med benet. :-* till alla dom som hjälpte till att leta

Publicerat

Hej alla mina vänner. Jag har inte varit så aktiv senaste halvåren då jag har haft fullt upp med min 8månaders jägarkille. Jag vill börja med att tacka min gode vän L-O för att du drog igång detta, tack Roben för sms:en och ett stort tack till alla som brytt er. Hunden hittades efter 5 timmar tryckandes under en sten och stubbe. Hon var mycket medtagen och hade ont bak mot rumpan, jag hittar inget sår trotts att jag fick lite blod på min hand. (fick detta endast en gång) Hon äter dricker och gör sina behov utan problem, hon vill inte gärna vifta på svansen och går lite "kutigt" . Jag har undersökt henne noga och även masserat och tryckt efter ryggen och bakdelen utan att hon har visat någonting. Hon är lite tagen och tillbakadragen men ändå ganska OK.

Men nu blir det en pejl till henne.

Tack alla, tack Affe för alla samtalen och tack alla ni som kom och hjälpte mig i skogen utan att tveka en sekund, tack och åter tack.

MVH. en lättad Tomas.

Publicerat
Hej alla mina vänner. Jag har inte varit så aktiv senaste halvåren då jag har haft fullt upp med min 8månaders jägarkille. Jag vill börja med att tacka min gode vän L-O för att du drog igång detta, tack Roben för sms:en och ett stort tack till alla som brytt er. Hunden hittades efter 5 timmar tryckandes under en sten och stubbe. Hon var mycket medtagen och hade ont bak mot rumpan, jag hittar inget sår trotts att jag fick lite blod på min hand. (fick detta endast en gång) Hon äter dricker och gör sina behov utan problem, hon vill inte gärna vifta på svansen och går lite "kutigt" . Jag har undersökt henne noga och även masserat och tryckt efter ryggen och bakdelen utan att hon har visat någonting. Hon är lite tagen och tillbakadragen men ändå ganska OK.

Men nu blir det en pejl till henne.

Tack alla, tack Affe för alla samtalen och tack alla ni som kom och hjälpte mig i skogen utan att tveka en sekund, tack och åter tack.

MVH. en lättad Tomas.

Hej Tomas!

Det var skönt att höra att hon mår bra men ändå lite tagen och att hon äter och dricker. Hade jag inte varit så långt ifrån Dig så hade jag också kommit idag. Jag var till Finland och hälsade på våra finska bröder och systrar och uträttade div. ärenden. :D

Publicerat

Jag läste denna tråd först nu.

Skönt att se att folk ställer upp. Och skönt att höra att det gick bra!!

Vad hade hänt hunden???