Publicerat Juni 29, 200520 yr Eftersom det finns en sida om fotografering så tänkte jag visa folket här hur det ser ut runt omkring där jag bor: http://www.grano.se/pictures/Surroundings/index.html Naturligtvis så är bilderna tagna av mig (med en Ricoh KR-10 Super och Canon EOS 30) och de flesta inom gångavstånd från huset (som står 50 m från Umeälven). Undantaget är 3 bilder på sidan 3 som är tagna vid Vindelälven samt nedanför Stornorrfors vid det höga vattenstånder -95(?).
Publicerat Juni 29, 200520 yr Bra foton och fina motiv!! Snor nog en på vattenfallet som "desktop"... om jag får ;D
Publicerat Juni 29, 200520 yr Bra foton och fina motiv!! Snor nog en på vattenfallet som "desktop"... om jag får ;D Visst får du det. Om du talar om vilken bild det gäller så kan jag försöka leta rätt på negativet och dra det igenom filmskannern för lite bättre kvalité än vad den sunkiga flatbäddskannern klarade av från papperskopior :-/
Publicerat Juli 6, 200520 yr Snyggt i Stokholm ibland också... en ögonblicksbild på frihand på färjan från Yxö...
Publicerat Juli 15, 200520 yr tog mig friheten att använda 20002001030.jpg som detskop, hoppas du inte har något imot det...mycket trevliga bilder...
Publicerat Augusti 29, 200520 yr Blue...Du har ju TALANG! Tack för trevliga bilder. Det är så att man längtar ut...
Publicerat Augusti 30, 200520 yr Blue...Du har ju TALANG!Tack för trevliga bilder. Det är så att man längtar ut... Sniff, torkar en tår, -Tack!