Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Norrbottens skyttecentrum i Boden

Featured Replies

Publicerat

Bodensare med omnejd.

Är det någon av Er som har varit på Norrbottnesskyttecentrum och provat på skytte med laser antingen attrapp el. eget vapen ??? Skulle vara kul att prova på det någon gång för att se hur det fungerar. :D

www.simtarget.com

:D

Publicerat

Har testat simulatorn på Pajlamarknad, ganska fränt  ;D

Publicerat

Jag och en kompis bokade ca 2 tim hos dom. Vi sköt med egna vapen och det var skitkul!

Den enda nackdelen var att Studsarsensorn var trasig så vi var tvungen att använda der uberkänsliga hagelsensorn på både studsarna och hagellbössorna. Det resulterade i att man inte kunde göra en mantelrörelse med vapnet riktat mot väggen/skärmen, för då uppfattade datorn det som ett skott.

Hagelsimulatorn tyckte jag inte var något vidare, kändes lite som typ tv-spel.

Men när vi sköt med studsarna så kändes det riktigt realistigt! Efter några serier på älgbanan så tänkte man inte att man sköt mot en simulator. Vi provade också stilla och löpande björn/rådjur på olika avstånd.

Publicerat
  • Författare
Har testat simulatorn på Pajlamarknad, ganska fränt  ;D
Jag och en kompis bokade ca 2 tim hos dom. Vi sköt med egna vapen och det var skitkul!

Den enda nackdelen var att Studsarsensorn var trasig så vi var tvungen att använda der uberkänsliga hagelsensorn på både studsarna och hagellbössorna. Det resulterade i att man inte kunde göra en mantelrörelse med vapnet riktat mot väggen/skärmen, för då uppfattade datorn det som ett skott.

Hagelsimulatorn tyckte jag inte var något vidare, kändes lite som typ tv-spel.

Men när vi sköt med studsarna så kändes det riktigt realistigt! Efter några serier på älgbanan så tänkte man inte att man sköt mot en simulator. Vi provade också stilla och löpande björn/rådjur på olika avstånd.

Okej! Kul att höra Er kommentarer. :D