Publicerat Augusti 30, 200718 yr http://www.blocket.se/vi/13223287.htm?ca=11_s Säkert en ruskigt rolig leksak.
Publicerat Augusti 30, 200718 yr http://www.blocket.se/vi/13223287.htm?ca=11_sSäkert en ruskigt rolig leksak. Ursh eller ucsh.eller usch..eller hur fasiken det nu stavas..jäkla rambovapen igen !!!! Va fan !!! skall ni aldrig lära er hur en fin "molnig" valnöt ser ut..... "nybörjare"........ ;D
Publicerat Augusti 30, 200718 yr Författare Du behöver inte lära mig om valnöt gamle gubbe!! Alla mina bössor är av finaste trä. (Trä i alla fall) Men som leksak gillar jag den. Gillar den skarpt. Gillar även denna typ av vapen men i ett annat syfte än jakt.
Publicerat Augusti 30, 200718 yr Du behöver inte lära mig om valnöt gamle gubbe!! Alla mina bössor är av finaste trä. (Trä i alla fall) Men som leksak gillar jag den. Gillar den skarpt. Gillar även denna typ av vapen men i ett annat syfte än jakt. Vad skådar mitt högra öga som ännu inte är ansatt av diabetes eller både grön eller grå starr!!! Gubbe kan du behålla för dej själv..... Vapen till annat syfte än jakt ??? shit man kanske borde bli rädd för dej..Hells Angels kanske????
Publicerat Augusti 30, 200718 yr När jag såg den den prylen så tänkte jag på Columbine eller vad det hette stället där två snorungar gick in och hade avskjutning på elever.. Men bortsett från det så skulle jag nog tycka det vore rätt trevligt att spendera ngr hundra plugg på lämplig skjutbana ;D Mvh!
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare Vad skådar mitt högra öga som ännu inte är ansatt av diabetes eller både grön eller grå starr!!!Gubbe kan du behålla för dej själv..... Vapen till annat syfte än jakt ??? shit man kanske borde bli rädd för dej..Hells Angels kanske???? Det finns mycket mer än jakt och brottslighet man kan roa sig med vad gäller vapen. :-*
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare När jag såg den den prylen så tänkte jag på Columbine eller vad det hette stället där två snorungar gick in och hade avskjutning på elever..Men bortsett från det så skulle jag nog tycka det vore rätt trevligt att spendera ngr hundra plugg på lämplig skjutbana ;D Mvh! Hmm... Ja. I fel händer är ett vapen .....I fel händer om man säger så. Vi har väl inte lika liberal vapenlagsstiftning i Sverige som i USA där du får ett complementary hagelvapen när du öppnar ett konto i en bank. Inte nog med det så får du ta hem hagelpangen direkt i handen från banken. Snacka om rån-risk. Handeldvapen såsom pistoler och revolvrar var det dock 5 dagars väntetid på. Så det fick dom stackars konto-öppnarna vänta nästan en vecka på att få leka med. Men som sagt. Ställ mig med den på lämplig plats så ska jag nog kunna tvinga mig till att ha roligt en stund.
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare Vad skådar mitt högra öga som ännu inte är ansatt av diabetes eller både grön eller grå starr!!!Gubbe kan du behålla för dej själv..... Vapen till annat syfte än jakt ??? shit man kanske borde bli rädd för dej..Hells Angels kanske???? opinions are like assholes. Everybody´s got one! (Inte är du en gammal gubbe men nog är det kul att panga alltid? )
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Det blir ju lite dyrt med ammo om man ska ha den till lite informell plinking... kanske är bättre att satsa på en 10/22 i så fall
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare Ja. Plånboken hänger nog inte med i takt till avtryckarfingret. :-
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare Hehe, en sån där hade jag lätt kunnat tänka mig att ha Vi har inte många med oss min vän!
Publicerat September 1, 200718 yr Vill man leka masskonsumtion så gå med i hemvärnet och poffa KSP, dylikt vapen hade aldrig kommit in i min garderob, men en Ksp 90 för att roa sig med skulle vara kul och då kan man se inköpspriset som en inträdes biljett till världens dyraste tivoli ;D
Publicerat September 1, 200718 yr Författare Ja, KSP90 var rolig att spraya lite kulor med. Men att skaffa en sådan på licens blir nog inte det lättaste.
Publicerat September 1, 200718 yr Vi har inte många med oss min vän! Du får tänka på att de flesta här e gubbar ;D :-* ;D ;D
Publicerat September 1, 200718 yr Ja, KSP90 var rolig att spraya lite kulor med.Men att skaffa en sådan på licens blir nog inte det lättaste. Har du inte automatvapenskyttemärket problemet med den bössan är att finansiera ammunitionen Sen att den inte har någon jaktlig funktion är en annan tanke.