Publicerat Juni 29, 200520 yr Jag är en exil-mas som flyttade ned till Malmö nu i våras efter att Håkan på Defendor erbjöd mig en provanställning som vapensmed där (se min signatur - notera dock att Mats clearat att den inte räknas som reklam!) Jakten har legat på hyllan då jag dels varit bosatt utomlands i ett antal år och inte haft tid eller samma möjlighet att jaga som man har här i Sverige, men egentligen är jag mer skytteintresserad än jaktintresserad så det är väl det som är roten till det onda. I dagsläget är det dock boendet som stjäl fritiden och lönen :'( men allt som det lider så skall jag väl införskaffa litet riktiga jaktvapen - och med nya leksaker bör väl behovet av att nyttja dem infinna sig snarast. ;D Att Håkan dessutom försöker fresta mig med diverse trevliga knallpåkar hjälper ju inte. >
Publicerat Juli 5, 200520 yr Att Håkan dessutom försöker fresta mig med diverse trevliga knallpåkar hjälper ju inte. > Det är synd om dig du... ;D Varmt Välkommen!