Publicerat Augusti 31, 200718 yr Okej nu gör vi avslut efter 1,5 år! Härmed är tävlingen officiellt avslutad. Ta-tatatara (fanfar för vinnarna) phiiuiii(visslingar) klapp-klapp-klapp(applåder) Efter lottning så ser vinnarna och prislistan ut som följer: 1,a Mikael "Mickel" Broberg 2,a Tore "Foxhunter" Stråka 3,a Danny "Dptrapper" Pxxxxxx 4,a Alfred "Kettukiller" Olofsson 5,a Fredrik Nilsson 6,a Tony Lundh 7,a Niklas Karlsson 8,a Bo Friberg 9,a Daniel Eriksson 10,a Per Andersson Pris 1-5 finns eller har funnits hos Mats,vad ni har vunnit finns att se på jaktsidan under fliken rovdjursjakten. Lämpligen tar ni själva kontakt med Mats genom Pm eller mail för att inkassera vinsterna. Pris 6-10 finns sannolikt inte så ni belönas här med busvisslingar och applåder av oss alla! Vi moderatorer gör det här på eget initiativ och vill passa på att tacka samtliga som deltagit!!! Starkt jobbat!!! Det är ingen ide att ni ställer ytterligare frågor för vi har inga svar att ge. /Micke
Publicerat Augusti 31, 200718 yr kommer det vara nått iår?? jag starta en för hundarna och fiansera den själv med priser... men grattis mickel och hoppas det blir en till tävling för oss på sidan...!
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Kul Mickel och grattis. Synd att du utrotade rävstammen i tierp på kuppen ;D
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Tackar hörrni. Snökammot kommer att sitta som en smäck vill jag lova ;D Igår kväll fick jag en trevlig överraskning när jag kom hem ifrån åkern. Det stod två glas skumpa i sovrummet, frun såg lite mystisk ut och bad mig komma och titta vad som låg på min kudde. Där låg en katalog från Fritidsresor samt en lapp där det stod att vi ska vara på Arlanda ett visst datum i höst för vidare transport till Las Palmas och där blir det halvpension på lyxhotell. Och så när man loggar in på datorn ikväll och man får se detta gör ju att man blir lite extra glad. :) Kul Mickel och grattis. Synd att du utrotade rävstammen i tierp på kuppen ;D asg! ;D
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Oj oj oj mickel kom ihåg att du ska vila bössan det är semester ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat September 1, 200718 yr Eh Ta gärna bort mitt efternamn i tråden, finns bara en sådan person i sverige så jag är lätt att hitta
Publicerat September 1, 200718 yr ;D.. Grattis på er alla som plaserade er!.. å ett lite extra grattis till Mickel!.. som vann!.... ;D... men i år ska han få lite hårdare motstånd! ;D ;D ;D... ;) ;) MVh
Publicerat September 1, 200718 yr ;D.. Grattis på er alla som plaserade er!.. å ett lite extra grattis till Mickel!.. som vann!.... ;D... men i år ska han få lite hårdare motstånd! ;D ;D ;D... ;) ;)MVh Det låter bra. Du har bara 47 rävar kvar innan du är ikapp. ;D
Publicerat September 1, 200718 yr Gratulerar alla och särskilt mickel som vann, bra jobbat och fortsätt i samma stil.
Publicerat September 2, 200718 yr Det låter bra. Du har bara 47 rävar kvar innan du är ikapp. ;D ;D...Lätt!... ;D ;D... MVh
Publicerat September 9, 200718 yr Jag har messat Mats men ej fått något svar. Kanske någon av moderatorerna kan nå honom och meddela att det finns dom som vill ha ut sina priser.
Publicerat September 9, 200718 yr Författare Jag har messat Mats men ej fått något svar. Kanske någon av moderatorerna kan nå honom och meddela att det finns dom som vill ha ut sina priser. Vi får inte heller kontakt,den enda som kanske kan få tag i honom är Seger och han är på jaktvecka. Sorry :-[ /Micke
Publicerat September 9, 200718 yr Lugnt, bara jag får mitt snökammo innan våren är det okej. Annars godtar jag några jaktdagar på hjort hos dig som kompensation..... ;D
Publicerat September 9, 200718 yr Författare Lugnt, bara jag får mitt snökammo innan våren är det okej. Annars godtar jag några jaktdagar på hjort hos dig som kompensation..... ;D Japp och jag fakturerar Mats kostnaden ;D /Micke