Publicerat September 1, 200718 yr Jag har en "Maxon Hunter" jaktradio av 1993:års modell (första modellen tror jag). Är riktigt nöjd med dess räckvidd även om det inte finns några extra finesser på den. Nu är det dags att förse den med nytt batteri. Någon som vet var man köper batterier till dem?
Publicerat September 1, 200718 yr www.torsbohandels.com/ har ett batteri till någon modell av Maxon på sin hemsida, är det ett sånt? http://www.hylte-lantman.com har också.
Publicerat September 2, 200718 yr Ja ett sådant som de har på Torsbohandel är det. ArtNr: 1120018 Kategori: Jaktradio Tillbehör Batteri Fabrikat: Maxon Modell: Acc 600mAh/10,8V Pris: 289.00 kronor Kommentar: Passande Maxon modell på bild till vänster. Tack för det! P.S Tänkte infoga bilden de har men, hur gör man för att lägga in en bild?
Publicerat September 3, 200718 yr P.S Tänkte infoga bilden de har men, hur gör man för att lägga in en bild? Klicka på +Fler alternativ!... sedan "bläddra"... så söker du upp en "filen" som bilden ligger i!.. markera den och tryck infoga!.. så är de klart!.. men bilen får bara vara max 200 KB... är den störe får du förminska den!.. Mvh
Publicerat September 3, 200718 yr Tack för lektionen! Dessa 155 MHz apparater kan rekommenderas. Deras främsta egenskaper är bra högtalare samt räckvidd. Batteriet räck två hela jaktdagar efter en uppladdning på 12-14 timmar.
Publicerat September 5, 200718 yr Köpte mitt batteri på Walter Borg, dock till ett högre pris än det som tidigare nämts :(